Több tucat gyermek karácsonyi kívánságát teljesítette a dm
A dm Kft. dolgozói közel kétszáz gyermek, egyedülálló anyuka és család kívánságait teljesítették karácsonykor, a vállalat segítséget kérő szervezeteket is támogatott termékadományokkal, mintegy 4,5 millió forint értékben.
A dm minden évben lehetőséget ad dolgozóinak arra, hogy részesei lehessenek a „karácsonyi csodának”: 2015-ben két intézményt kért arra a drogéria, hogy a náluk élő gyerekek, nehéz sorsú családok írják meg kívánságaikat, amelyek aztán borítékba zárva a dm karácsonyfájára kerültek. A munkatársak egy-egy kívánságot kihúzva vállalták, hogy teljesítik azt, s további kétszáz ajándékcsomag gyűlt össze a rászoruló családoknak.
A dm Kft.-hez az ünnepi időszakban is több tucat támogatást kérő megkeresés érkezett, a cég termékadományokkal tette szebbé a hozzá forduló szervezetek karácsonyát.A dm tizennyolc szervezetet támogatott több mint négyezer termékkel. Közöttük volt leukémiás gyerekeket támogató intézmény, hajléktalanokkal, látássérültekkel foglalkozó alapítvány, óvodák, anyaotthonok, nagycsaládosok egyesülete, de időseket támogató intézményeknek is jutott az adományokból.
A vállalat az elmúlt 20 évben elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód, és a szociálisan hátrányos helyzetben élő családok, gyermekek támogatása mellett, így lehetőségeihez mérten szívesen segít minden olyan alapítványi, és közhasznú egyesülethez tartozó aktivitást, amely a fenti célokat szolgálja. A dm honlapján lehetőséget biztosít támogatási kérelmek beadására, évente több tucat megkeresés érkezik, a dm terméktámogatással járul hozzá a szervezetek munkájához.
A dm vállalati stratégiájának fontos része a társadalmi felelősségvállalás: „együtt egymásért“ név alatt a vállalat három CSR programot dolgozott ki, amelyek középpontjában az egészséges életmód, a gyermekek helyes fogápolása, és napvédelme, valamint a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítése áll.
A karácsonyi időszakban a dm arra kérte vásárlóit, hogy csatlakozzanak az Együtt a babákért programhoz, amely során 260 nehéz helyzetben levő családnak segít a dm fél évre elegendő pelenkával. A családok számára óriási anyagi terhet jelent a pelenka megvásárlása, a dm ennek átvállalásával szeretne hozzájárulni a mindennapok meghittebbé tételéhez, hogy a családok ezt az összeget másra csoportosíthassák át. A programot vásárlóink pontadományozással támogathatták.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal együttműködésben
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >