Több tucat gyermek karácsonyi kívánságát teljesítette a dm
A dm Kft. dolgozói közel kétszáz gyermek, egyedülálló anyuka és család kívánságait teljesítették karácsonykor, a vállalat segítséget kérő szervezeteket is támogatott termékadományokkal, mintegy 4,5 millió forint értékben.
A dm minden évben lehetőséget ad dolgozóinak arra, hogy részesei lehessenek a „karácsonyi csodának”: 2015-ben két intézményt kért arra a drogéria, hogy a náluk élő gyerekek, nehéz sorsú családok írják meg kívánságaikat, amelyek aztán borítékba zárva a dm karácsonyfájára kerültek. A munkatársak egy-egy kívánságot kihúzva vállalták, hogy teljesítik azt, s további kétszáz ajándékcsomag gyűlt össze a rászoruló családoknak.
A dm Kft.-hez az ünnepi időszakban is több tucat támogatást kérő megkeresés érkezett, a cég termékadományokkal tette szebbé a hozzá forduló szervezetek karácsonyát.A dm tizennyolc szervezetet támogatott több mint négyezer termékkel. Közöttük volt leukémiás gyerekeket támogató intézmény, hajléktalanokkal, látássérültekkel foglalkozó alapítvány, óvodák, anyaotthonok, nagycsaládosok egyesülete, de időseket támogató intézményeknek is jutott az adományokból.
A vállalat az elmúlt 20 évben elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód, és a szociálisan hátrányos helyzetben élő családok, gyermekek támogatása mellett, így lehetőségeihez mérten szívesen segít minden olyan alapítványi, és közhasznú egyesülethez tartozó aktivitást, amely a fenti célokat szolgálja. A dm honlapján lehetőséget biztosít támogatási kérelmek beadására, évente több tucat megkeresés érkezik, a dm terméktámogatással járul hozzá a szervezetek munkájához.
A dm vállalati stratégiájának fontos része a társadalmi felelősségvállalás: „együtt egymásért“ név alatt a vállalat három CSR programot dolgozott ki, amelyek középpontjában az egészséges életmód, a gyermekek helyes fogápolása, és napvédelme, valamint a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítése áll.
A karácsonyi időszakban a dm arra kérte vásárlóit, hogy csatlakozzanak az Együtt a babákért programhoz, amely során 260 nehéz helyzetben levő családnak segít a dm fél évre elegendő pelenkával. A családok számára óriási anyagi terhet jelent a pelenka megvásárlása, a dm ennek átvállalásával szeretne hozzájárulni a mindennapok meghittebbé tételéhez, hogy a családok ezt az összeget másra csoportosíthassák át. A programot vásárlóink pontadományozással támogathatták.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >