Több tucat gyermek karácsonyi kívánságát teljesítette a dm
A dm Kft. dolgozói közel kétszáz gyermek, egyedülálló anyuka és család kívánságait teljesítették karácsonykor, a vállalat segítséget kérő szervezeteket is támogatott termékadományokkal, mintegy 4,5 millió forint értékben.
A dm minden évben lehetőséget ad dolgozóinak arra, hogy részesei lehessenek a „karácsonyi csodának”: 2015-ben két intézményt kért arra a drogéria, hogy a náluk élő gyerekek, nehéz sorsú családok írják meg kívánságaikat, amelyek aztán borítékba zárva a dm karácsonyfájára kerültek. A munkatársak egy-egy kívánságot kihúzva vállalták, hogy teljesítik azt, s további kétszáz ajándékcsomag gyűlt össze a rászoruló családoknak.
A dm Kft.-hez az ünnepi időszakban is több tucat támogatást kérő megkeresés érkezett, a cég termékadományokkal tette szebbé a hozzá forduló szervezetek karácsonyát.A dm tizennyolc szervezetet támogatott több mint négyezer termékkel. Közöttük volt leukémiás gyerekeket támogató intézmény, hajléktalanokkal, látássérültekkel foglalkozó alapítvány, óvodák, anyaotthonok, nagycsaládosok egyesülete, de időseket támogató intézményeknek is jutott az adományokból.
A vállalat az elmúlt 20 évben elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód, és a szociálisan hátrányos helyzetben élő családok, gyermekek támogatása mellett, így lehetőségeihez mérten szívesen segít minden olyan alapítványi, és közhasznú egyesülethez tartozó aktivitást, amely a fenti célokat szolgálja. A dm honlapján lehetőséget biztosít támogatási kérelmek beadására, évente több tucat megkeresés érkezik, a dm terméktámogatással járul hozzá a szervezetek munkájához.
A dm vállalati stratégiájának fontos része a társadalmi felelősségvállalás: „együtt egymásért“ név alatt a vállalat három CSR programot dolgozott ki, amelyek középpontjában az egészséges életmód, a gyermekek helyes fogápolása, és napvédelme, valamint a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítése áll.
A karácsonyi időszakban a dm arra kérte vásárlóit, hogy csatlakozzanak az Együtt a babákért programhoz, amely során 260 nehéz helyzetben levő családnak segít a dm fél évre elegendő pelenkával. A családok számára óriási anyagi terhet jelent a pelenka megvásárlása, a dm ennek átvállalásával szeretne hozzájárulni a mindennapok meghittebbé tételéhez, hogy a családok ezt az összeget másra csoportosíthassák át. A programot vásárlóink pontadományozással támogathatták.
Kapcsolódó cikkeink
Új digitális szolgáltatás várandósok és kisgyermekes családok számára
A dm 2025 májusától dm babybonus néven elindította új kismamáknak…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >