Több tucat gyermek karácsonyi kívánságát teljesítette a dm
A dm Kft. dolgozói közel kétszáz gyermek, egyedülálló anyuka és család kívánságait teljesítették karácsonykor, a vállalat segítséget kérő szervezeteket is támogatott termékadományokkal, mintegy 4,5 millió forint értékben.
A dm minden évben lehetőséget ad dolgozóinak arra, hogy részesei lehessenek a „karácsonyi csodának”: 2015-ben két intézményt kért arra a drogéria, hogy a náluk élő gyerekek, nehéz sorsú családok írják meg kívánságaikat, amelyek aztán borítékba zárva a dm karácsonyfájára kerültek. A munkatársak egy-egy kívánságot kihúzva vállalták, hogy teljesítik azt, s további kétszáz ajándékcsomag gyűlt össze a rászoruló családoknak.
A dm Kft.-hez az ünnepi időszakban is több tucat támogatást kérő megkeresés érkezett, a cég termékadományokkal tette szebbé a hozzá forduló szervezetek karácsonyát.A dm tizennyolc szervezetet támogatott több mint négyezer termékkel. Közöttük volt leukémiás gyerekeket támogató intézmény, hajléktalanokkal, látássérültekkel foglalkozó alapítvány, óvodák, anyaotthonok, nagycsaládosok egyesülete, de időseket támogató intézményeknek is jutott az adományokból.
A vállalat az elmúlt 20 évben elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód, és a szociálisan hátrányos helyzetben élő családok, gyermekek támogatása mellett, így lehetőségeihez mérten szívesen segít minden olyan alapítványi, és közhasznú egyesülethez tartozó aktivitást, amely a fenti célokat szolgálja. A dm honlapján lehetőséget biztosít támogatási kérelmek beadására, évente több tucat megkeresés érkezik, a dm terméktámogatással járul hozzá a szervezetek munkájához.
A dm vállalati stratégiájának fontos része a társadalmi felelősségvállalás: „együtt egymásért“ név alatt a vállalat három CSR programot dolgozott ki, amelyek középpontjában az egészséges életmód, a gyermekek helyes fogápolása, és napvédelme, valamint a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítése áll.
A karácsonyi időszakban a dm arra kérte vásárlóit, hogy csatlakozzanak az Együtt a babákért programhoz, amely során 260 nehéz helyzetben levő családnak segít a dm fél évre elegendő pelenkával. A családok számára óriási anyagi terhet jelent a pelenka megvásárlása, a dm ennek átvállalásával szeretne hozzájárulni a mindennapok meghittebbé tételéhez, hogy a családok ezt az összeget másra csoportosíthassák át. A programot vásárlóink pontadományozással támogathatták.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >