Több sör fogy
A Heineken jelentése alapján Európában a harmadik negyedévben 0,6%-kal több sör fogyott, mint az azt megelőző időszakban. A cég legjobban Spanyolországban, Hollandiában, Franciaországban és Olaszországban teljesített, köszönhetően a meleg nyárnak. Lengyelországban, Romániában és Angliában azonban nem változott az eladott mennyiség. A világpiacot nézve a cég 2%-os organikus növekedésről számolt be a sörfogyasztás tekintetében.
Jean-François van Boxmeer vezérigazgató úgy látja, hogy Vietnam és Mexikó azok a piacok, ahol még az év végéig jelentős eredményeket érhetnek el, miközben bízik abban, hogy európiai piac – ha lassabban is – növekedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács: Átlagosan több mint két italt fogyasztanak a magyarok egy alkalommal
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács (MSZSZT) megbízásából készült friss,…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >