Több sör fogy
A Heineken jelentése alapján Európában a harmadik negyedévben 0,6%-kal több sör fogyott, mint az azt megelőző időszakban. A cég legjobban Spanyolországban, Hollandiában, Franciaországban és Olaszországban teljesített, köszönhetően a meleg nyárnak. Lengyelországban, Romániában és Angliában azonban nem változott az eladott mennyiség. A világpiacot nézve a cég 2%-os organikus növekedésről számolt be a sörfogyasztás tekintetében.
Jean-François van Boxmeer vezérigazgató úgy látja, hogy Vietnam és Mexikó azok a piacok, ahol még az év végéig jelentős eredményeket érhetnek el, miközben bízik abban, hogy európiai piac – ha lassabban is – növekedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
Szálltunk rendelkezésükre! (1. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Továbbra is a Heineken marad a Forma–1 globális partnere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AB InBev válthatja a Heinekent a UEFA hivatalos sörpartnereként 2027-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Trump vámcsökkentései átrendezhetik a globális élelmiszerpiacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Biztonságosabb és fogyasztóbarát piacot teremt a kkv-k számára Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

