Több sör fogy
A Heineken jelentése alapján Európában a harmadik negyedévben 0,6%-kal több sör fogyott, mint az azt megelőző időszakban. A cég legjobban Spanyolországban, Hollandiában, Franciaországban és Olaszországban teljesített, köszönhetően a meleg nyárnak. Lengyelországban, Romániában és Angliában azonban nem változott az eladott mennyiség. A világpiacot nézve a cég 2%-os organikus növekedésről számolt be a sörfogyasztás tekintetében.
Jean-François van Boxmeer vezérigazgató úgy látja, hogy Vietnam és Mexikó azok a piacok, ahol még az év végéig jelentős eredményeket érhetnek el, miközben bízik abban, hogy európiai piac – ha lassabban is – növekedni fog.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >