Több mint két millió csokimikulás várja a Tesco vásárlóit
A Tesco áruházaiban is megkezdődött a karácsonyi készülődés, a vásárlókat gazdag ünnepi választék és kedvező árak várják országszerte. Az áruházlánc jelentős mértékben bővítette kínálatát a karácsonyi édességek, dekorációelemek, játékok, műszaki és kozmetika cikkek területén. Ennek köszönhetően a vásárlók több mint 2 millió csokimikulással, 3 millió szaloncukorral vagy akár 500 különböző karácsonyi dísszel találkozhatnak az áruházak polcain.
A Tesco – ahogyan a korábbi években- idén is novemberben kezdte meg a karácsonyi termékek értékesítését. Az áruházlánc az idei szezonban a tavalyival közel azonos forgalomra számít, ezt tükrözik az általa rendelt árumennyiségek is. Bár a szezon első jelei már novemberben láthatók, jelentős forgalomnövekedés az ünnep előtti két hétben mutatható ki.
Szezonális édességekből a Tesco közel 400 különböző terméket forgalmaz. Az idei szezonban a Tesco több mint 2 millió csokimikulás, valamint 3 millió csomag szaloncukor eladására készül. Az áruházlánc által megrendelt csokoládé mennyisége 464 elefánt súlyának felel meg.
A forgalmi előrejelzések igaznak bizonyulnak, hiszen a szezonális édességekből már most 8%-kal több fogyott, mint tavaly ugyanebben az időszakban. A vásárlók változatlanul a jobb minőségű, valódi kakaóból és főként a tejcsokoládéból készült termékeket keresik.
Szezonjuknak köszönhetően az eladási listát eddig a 60g-os Mikulás csokoládéfigurák és az adventi csokoládé naptárak vezetik, amelyek akciós áron elérhetők az üzletekben.
A mikuláscsomagok palettája idén is rendkívül széles. A polcokon megtalálhatóak a csokoládéval teli csomagok mellett az exkluzívabb bögrével, plüssállattal ellátott ajándékcsomagok is. Szaloncukrokból szintén rendkívül sokféle kapható. A hagyományos ízek mellett számos különleges ízű édesség is megvásárolható a Tesco áruházakban.
Bár tavalyi adatok alapján a dekorációs termékek eladásának felét az utolsó két-három hétben értékesítik, karácsonyi dekorációs kellékek már szintén széles választékban megtalálhatóak a Tesco áruházakban. A csomagolópapírok és ajándéktasakok további 50 új designnal gazdagodtak, így az áruházlánc most már több mint 150 félét kínál ezen termékekből. Műfenyőből több mint 20, karácsonyi boából 35, gömbdíszekből 500, égőkből – a kültéritől a beltéri égőkig, a színestől az egyszínűig — pedig közel 70 félét találhatunk. A karácsonyfadíszeket nemcsak széles választékban, de megfizethető áron is kínálja a Tesco, hiszen mindössze 2000 forintból már tetőtől talpig felöltöztethetjük fenyőfánkat. A vásárlók körében az idén a legkedveltebbek a lila, rózsaszín és aranyszínű karácsonyfadíszek. Igazi újdonságnak számítanak a lime zöld színű díszek, illetve a fehér tollas lakásdekorációk.
A Tesco vezetése idén úgy határozott, hogy átadja a karácsonyi játékválasztékkal kapcsolatos döntést azoknak, akik ehhez legjobban értenek, azaz a Tesco Kölyökigazgatóság tagjainak. Az igazgatóságba meghívott gyermekek dönthettek arról, hogy milyen ajándékok legyenek akciósak a Tesco ünnepi katalógusában. A Kölyökigazgatóság tagjai az Ökumenikus Segélyszervezet ajánlásával kerültek be a szavazók közé, de a „szakemberek” között voltak ismert tévés személyiségek (pl.: Papp Gergő, Demcsák Zsuzsa, Gombos Edina) csemetéi is. A kiválasztott termékeket a Tesco beépítette az akciós játékkínálatába, és külön jelöléssel látta el, hogy a szülőknek segítséget nyújtson a karácsonyi ajándékvásárlás során.
Az elektronikán belül is számos újdonság várja a vásárlókat, ilyenek például a Tesco választékában újonnan megjelenő 3D TV készülékek. A széles választék és vonzó árak miatt várhatóan a TV-knek, laptopoknak, mobiltelefonoknak és a fényképezőgépeknek lesz idén nagy sikerük.
A Tesco ötletes és praktikus ajándékcsomagokkal bővítette kozmetikai kínálatát, ezzel is megkönnyítve a vásárlók dolgát a karácsonyi ajándékvásárlás során. A SPA kozmetikai csomagok, a retro hangulatot idéző Ohh… darling, a Virágillat és a Természetes esszenciák névre keresztelt termékcsaládok ideális ajándékok lehetnek azon családtagok vagy barátok részére, akik egy fárasztó nap után hazatérve csodás illatú, kényeztető termékekkel szeretnének ellazulni, felfrissülni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >