Több mint két millió csokimikulás várja a Tesco vásárlóit
A Tesco áruházaiban is megkezdődött a karácsonyi készülődés, a vásárlókat gazdag ünnepi választék és kedvező árak várják országszerte. Az áruházlánc jelentős mértékben bővítette kínálatát a karácsonyi édességek, dekorációelemek, játékok, műszaki és kozmetika cikkek területén. Ennek köszönhetően a vásárlók több mint 2 millió csokimikulással, 3 millió szaloncukorral vagy akár 500 különböző karácsonyi dísszel találkozhatnak az áruházak polcain.
A Tesco – ahogyan a korábbi években- idén is novemberben kezdte meg a karácsonyi termékek értékesítését. Az áruházlánc az idei szezonban a tavalyival közel azonos forgalomra számít, ezt tükrözik az általa rendelt árumennyiségek is. Bár a szezon első jelei már novemberben láthatók, jelentős forgalomnövekedés az ünnep előtti két hétben mutatható ki.
Szezonális édességekből a Tesco közel 400 különböző terméket forgalmaz. Az idei szezonban a Tesco több mint 2 millió csokimikulás, valamint 3 millió csomag szaloncukor eladására készül. Az áruházlánc által megrendelt csokoládé mennyisége 464 elefánt súlyának felel meg.
A forgalmi előrejelzések igaznak bizonyulnak, hiszen a szezonális édességekből már most 8%-kal több fogyott, mint tavaly ugyanebben az időszakban. A vásárlók változatlanul a jobb minőségű, valódi kakaóból és főként a tejcsokoládéból készült termékeket keresik.
Szezonjuknak köszönhetően az eladási listát eddig a 60g-os Mikulás csokoládéfigurák és az adventi csokoládé naptárak vezetik, amelyek akciós áron elérhetők az üzletekben.
A mikuláscsomagok palettája idén is rendkívül széles. A polcokon megtalálhatóak a csokoládéval teli csomagok mellett az exkluzívabb bögrével, plüssállattal ellátott ajándékcsomagok is. Szaloncukrokból szintén rendkívül sokféle kapható. A hagyományos ízek mellett számos különleges ízű édesség is megvásárolható a Tesco áruházakban.
Bár tavalyi adatok alapján a dekorációs termékek eladásának felét az utolsó két-három hétben értékesítik, karácsonyi dekorációs kellékek már szintén széles választékban megtalálhatóak a Tesco áruházakban. A csomagolópapírok és ajándéktasakok további 50 új designnal gazdagodtak, így az áruházlánc most már több mint 150 félét kínál ezen termékekből. Műfenyőből több mint 20, karácsonyi boából 35, gömbdíszekből 500, égőkből – a kültéritől a beltéri égőkig, a színestől az egyszínűig — pedig közel 70 félét találhatunk. A karácsonyfadíszeket nemcsak széles választékban, de megfizethető áron is kínálja a Tesco, hiszen mindössze 2000 forintból már tetőtől talpig felöltöztethetjük fenyőfánkat. A vásárlók körében az idén a legkedveltebbek a lila, rózsaszín és aranyszínű karácsonyfadíszek. Igazi újdonságnak számítanak a lime zöld színű díszek, illetve a fehér tollas lakásdekorációk.
A Tesco vezetése idén úgy határozott, hogy átadja a karácsonyi játékválasztékkal kapcsolatos döntést azoknak, akik ehhez legjobban értenek, azaz a Tesco Kölyökigazgatóság tagjainak. Az igazgatóságba meghívott gyermekek dönthettek arról, hogy milyen ajándékok legyenek akciósak a Tesco ünnepi katalógusában. A Kölyökigazgatóság tagjai az Ökumenikus Segélyszervezet ajánlásával kerültek be a szavazók közé, de a „szakemberek” között voltak ismert tévés személyiségek (pl.: Papp Gergő, Demcsák Zsuzsa, Gombos Edina) csemetéi is. A kiválasztott termékeket a Tesco beépítette az akciós játékkínálatába, és külön jelöléssel látta el, hogy a szülőknek segítséget nyújtson a karácsonyi ajándékvásárlás során.
Az elektronikán belül is számos újdonság várja a vásárlókat, ilyenek például a Tesco választékában újonnan megjelenő 3D TV készülékek. A széles választék és vonzó árak miatt várhatóan a TV-knek, laptopoknak, mobiltelefonoknak és a fényképezőgépeknek lesz idén nagy sikerük.
A Tesco ötletes és praktikus ajándékcsomagokkal bővítette kozmetikai kínálatát, ezzel is megkönnyítve a vásárlók dolgát a karácsonyi ajándékvásárlás során. A SPA kozmetikai csomagok, a retro hangulatot idéző Ohh… darling, a Virágillat és a Természetes esszenciák névre keresztelt termékcsaládok ideális ajándékok lehetnek azon családtagok vagy barátok részére, akik egy fárasztó nap után hazatérve csodás illatú, kényeztető termékekkel szeretnének ellazulni, felfrissülni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >