Több mint hinnéd!
A fenti szlogen akár az Avon Cosmetics és a TV2 Csoport együttműködésének jelmondata is lehetne, amelyben a kozmetikai márka legújabb parfümje és a csatorna non-standard megoldásainak együttese is segítette a Sztárban Sztár díváinak tündöklését.
„A kampány filozófiája számos ponton megegyezik a csatornánk által képviselt értékekkel, vagyis eltérni a megszokottól, valami újat és figyelemfelkeltőt alkotni. Kézenfekvő volt, hogy a már évek óta a nézők által kedvelt, a TV2 egyik zászlóshajójaként ismert „Sztárban sztár” prémium felületeinek bevonásával erősítsük az Avon Cosmetics „Far away – Rebel & Diva” parfüm megújult arculatának kommunikációját. Az exkluzív non-standard megoldásokon túl a műsor kimagasló eredményei is komoly súllyal bírtak az együttműködés kialakításában, hiszen ez a hétvégi event műsor a kereskedelmileg kiemelt célcsoportokban jelentős közönségaránnyal bír.
A médiaterv szponzorációs, valamint speciális reklám megoldást is tartalmaz, amelyet a kezdetektől fogva az Ügyféllel és a Starcom csapatával szoros együttműködésben valósítottunk meg.
Kiemelten fontos számunkra, hogy ügyfeleink kommunikációs és üzleti céljainak a legmegfelelőbb felületeket és műsorkörnyezeteket biztosítsunk csatornáinkon. Piacformáló médiavállalatként az innováció mindennapjaink állandó eleme, ennek köszönhetően tavaly bevezettük a nagyszabású event műsorainkhoz kapcsolódó „exkluzív grp” elnevezésű értékesítési formát, amely olyan mértékben járult hozzá a kampányok eredményeihez, hogy ezt az idei évben is folytatjuk” – nyilatkozta Csikesz Erika, a TV2 Média Csoport értékesítési igazgatója.
„A kérésünk a Starcom felé az volt, hogy a non-spot hirdetésünk elhelyezése illeszkedjen az AVON márka idén szeptemberben megújult arculatához, melynek új szlogenje „AVON Több mint hinnéd!”. Szeretnénk ezzel a kampánnyal megmutatni, mennyi fantasztikus ember közössége az AVON, hogy mennyi inspiráló történetből épül fel, és közben milyen értékekre, hagyományokra támaszkodik. A Sztárban Sztár műsorral maximálisan érezzük a küldetésünk azonosságát, a szereplők sokoldalúságukkal ugranak át elképesztő akadályokat, így inspirálva Bennünket is többre. A termék maga az AVON Far Away Rebel & Diva parfüm, mely egy kifejezetten vagány, kihívó és inspiráló illat, így tökéletesen passzolt a műsorban megjelenő dívákhoz. Tanácsadóink részéről is nagyon pozitív volt ennek a termékelhelyezésnek a fogadtatása, ami számunkra egy rendkívül fontos szempont” – monda Kósa Anita az Avon PR & advertising és marketing managere.
„Mindenképpen nonspot megoldásban gondolkodtunk, mivel szerettünk volna egy minőségi műsorhoz kapcsolódni az image váltás üzenetével. Az Avon női célcsoportjának, a 25–49 éves női nézőtábornak kedvelt műsora a Sztárban Sztár, a nézettsége ezen a célcsoporton kimagasló a teljes lakossághoz viszonyítva. A relevancia mellett fontos volt a közös építkezés, ebben nagyon nagy segítségünkre volt a TV2 csapata.” – osztotta meg velünk Berzeviczy Andrea, a Starcom médiatervezője. (x)
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >