Több mint hinnéd!
A fenti szlogen akár az Avon Cosmetics és a TV2 Csoport együttműködésének jelmondata is lehetne, amelyben a kozmetikai márka legújabb parfümje és a csatorna non-standard megoldásainak együttese is segítette a Sztárban Sztár díváinak tündöklését.
„A kampány filozófiája számos ponton megegyezik a csatornánk által képviselt értékekkel, vagyis eltérni a megszokottól, valami újat és figyelemfelkeltőt alkotni. Kézenfekvő volt, hogy a már évek óta a nézők által kedvelt, a TV2 egyik zászlóshajójaként ismert „Sztárban sztár” prémium felületeinek bevonásával erősítsük az Avon Cosmetics „Far away – Rebel & Diva” parfüm megújult arculatának kommunikációját. Az exkluzív non-standard megoldásokon túl a műsor kimagasló eredményei is komoly súllyal bírtak az együttműködés kialakításában, hiszen ez a hétvégi event műsor a kereskedelmileg kiemelt célcsoportokban jelentős közönségaránnyal bír.
A médiaterv szponzorációs, valamint speciális reklám megoldást is tartalmaz, amelyet a kezdetektől fogva az Ügyféllel és a Starcom csapatával szoros együttműködésben valósítottunk meg.

Csikesz Erika
értékesítési igazgató
TV2 Média Csoport
Kiemelten fontos számunkra, hogy ügyfeleink kommunikációs és üzleti céljainak a legmegfelelőbb felületeket és műsorkörnyezeteket biztosítsunk csatornáinkon. Piacformáló médiavállalatként az innováció mindennapjaink állandó eleme, ennek köszönhetően tavaly bevezettük a nagyszabású event műsorainkhoz kapcsolódó „exkluzív grp” elnevezésű értékesítési formát, amely olyan mértékben járult hozzá a kampányok eredményeihez, hogy ezt az idei évben is folytatjuk” – nyilatkozta Csikesz Erika, a TV2 Média Csoport értékesítési igazgatója.

Kósa Anita
PR, Advertising & Digital
menedzser
AVON
„A kérésünk a Starcom felé az volt, hogy a non-spot hirdetésünk elhelyezése illeszkedjen az AVON márka idén szeptemberben megújult arculatához, melynek új szlogenje „AVON Több mint hinnéd!”. Szeretnénk ezzel a kampánnyal megmutatni, mennyi fantasztikus ember közössége az AVON, hogy mennyi inspiráló történetből épül fel, és közben milyen értékekre, hagyományokra támaszkodik. A Sztárban Sztár műsorral maximálisan érezzük a küldetésünk azonosságát, a szereplők sokoldalúságukkal ugranak át elképesztő akadályokat, így inspirálva Bennünket is többre. A termék maga az AVON Far Away Rebel & Diva parfüm, mely egy kifejezetten vagány, kihívó és inspiráló illat, így tökéletesen passzolt a műsorban megjelenő dívákhoz. Tanácsadóink részéről is nagyon pozitív volt ennek a termékelhelyezésnek a fogadtatása, ami számunkra egy rendkívül fontos szempont” – monda Kósa Anita az Avon PR & advertising és marketing managere.

Berzeviczy
Andrea
médiatervező
Starcom
„Mindenképpen nonspot megoldásban gondolkodtunk, mivel szerettünk volna egy minőségi műsorhoz kapcsolódni az image váltás üzenetével. Az Avon női célcsoportjának, a 25–49 éves női nézőtábornak kedvelt műsora a Sztárban Sztár, a nézettsége ezen a célcsoporton kimagasló a teljes lakossághoz viszonyítva. A relevancia mellett fontos volt a közös építkezés, ebben nagyon nagy segítségünkre volt a TV2 csapata.” – osztotta meg velünk Berzeviczy Andrea, a Starcom médiatervezője. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >