Több mint hat százalékkal csökkent a Puma nyeresége
Az első negyedéves profit vesztést a cég vezetése az Olimpia és a labdarúgó Európa-bajnokság miatti magas marketingköltségekkel magyarázza.A forgalom 2,7 százalékkal
csökkent, az adózott eredmény 2008 első három
hónapjában 90,1 millió euróra esett
vissza. Tavaly a társaság 96,6 milliós
nyereséggel zárta az első negyedévet, de az
elemzők idén megelégedtek volna a 95,9 millió
eurós eredménnyel is.
A vállalat az idén
mintegy 120,4 millió eurót költ marketingre: a
2008-as labdarúgó Európa-bajnokságon az
osztrák és a svájci csapat teljes felszerelését
a Puma szállítja. A cég októbertől
piacra dobja a vitorláshoz ajánlott ruháit, és
szponzorként támogatja a Volva Ocean Race yacht
versenyt is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A dietetikusok szerint itt az ideje a tudatosabb fehérjefogyasztásnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >