Több mint gesztus
A vendéglátó szektor újraindulását próbálva segíteni 508 partnerét ajándékozta meg egy-egy induló italcsomaggal a Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata, valamint termékeinek magyarországi forgalmazója, a Zwack Unicum. Az országos akció keretében 178 budapesti és 330 vidéki, főleg közép- és alsó kategóriás pub és bár részesül a négy prémium Diageo márkát – 1-1 üveg Gordon’s gint, Baileyst, Johnnie Walker whiskyt és Captain Morgan rumot – tartalmazó termékcsomagból.
A Zwack Unicum adatai alapján június közepére a vendéglátóhelyek mintegy 90%-a kinyitott, és a gyengébb május után júniusban mindenhol beindult a forgalom: a két vállalkozás közösen szervezett akcióval biztosította partnereit a támogatásukról, abban a hitben, hogy kulcsfontosságú szerepük van e közösség életében.//
Kapcsolódó cikkeink
Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a…
Tovább olvasom >Itt az Unicum Orange Bitter: narancsos ízvilág és napfényes dolce vita
Megérkezett a Zwack Unicum legújabb innovációja, az Unicum Orange Bitter,…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >