Több mint gesztus
A vendéglátó szektor újraindulását próbálva segíteni 508 partnerét ajándékozta meg egy-egy induló italcsomaggal a Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata, valamint termékeinek magyarországi forgalmazója, a Zwack Unicum. Az országos akció keretében 178 budapesti és 330 vidéki, főleg közép- és alsó kategóriás pub és bár részesül a négy prémium Diageo márkát – 1-1 üveg Gordon’s gint, Baileyst, Johnnie Walker whiskyt és Captain Morgan rumot – tartalmazó termékcsomagból.
A Zwack Unicum adatai alapján június közepére a vendéglátóhelyek mintegy 90%-a kinyitott, és a gyengébb május után júniusban mindenhol beindult a forgalom: a két vállalkozás közösen szervezett akcióval biztosította partnereit a támogatásukról, abban a hitben, hogy kulcsfontosságú szerepük van e közösség életében.//
Kapcsolódó cikkeink
A kaktusz világa
Prémiumizáció, kereslet a minőségi italok iránt, fejlődő koktélkultúra, élményt kereső…
Tovább olvasom >Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra az áfaszabályozásról
Zerényi Károly, az MVI elnöki tanácsadója nemrégiben a penzcentrum.hu-nak a…
Tovább olvasom >A homo ludens kedvence utazásnál -A nap képe
A kutya se viheti magával a társasjátéktáblát! Vagy korábban már…
Tovább olvasom >