Magazin: Több, mint doboz
Figyelemfelkeltők, könnyen, gyorsan kihelyezhetők és márkaépítő tulajdonságaik is kiválóak. A polcrakész csomagolások ma már jóval többek, mint egyszerű tartódobozok.

Ifj . Keskeny Árpád
tulajdonos
Keskeny Nyomda
– A Keskeny Nyomda nagyon sokféle ilyen jellegű gyűjtő-kínáló dobozt gyárt számos élelmiszer- és vegyipari cég számára. Az alapkövetelmények kielégítése mellett igyekszünk formavilág szempontjából olyan terveket készíteni, melyek kiemelhetik a csomagolásokat a többi termék közül – mondja ifj. Keskeny Árpád, a Keskeny Nyomda tulajdonosa.
Vonzó és praktikus
A Box Print – FSD Packaging Kft. polcrakész gyűjtőcsomagolásai értékesítésösztönző funkciójuk mellett egyéb előnyös tulajdonságokkal is rendelkeznek: könnyen, gyorsan kihelyezhetők, így munkaerőt takarítanak meg a különböző diszkontokban, kiskereskedelmi láncoknál, és a műanyagok kiváltásával környezetkímélőbb megoldást is jelentenek.

Fazekas Attila
ügyvezető
Box Print – FSD Packaging
– Érdekes kihívás a vevői oldalon, hogy a display-termékeket (mint egyfajta gyűjtőcsomagolásokat) egyre inkább árucikkekkel feltöltve kérik a megrendelőink, gyakorlatilag kihelyezésre készen, tehát nemcsak a papírdisplay összeszerelését kérik tőlünk, hanem a konkrét árucikkekkel való feltöltés is egyre gyakoribb, amire az utóbbi időben be is rendezkedtünk – jegyzi meg Fazekas Attila, a cég ügyvezetője.

Magyar Kálmán
ügyvezető
AMCO
Az AMCO Kft. ügyvezetője, Magyar Kálmán arra mutatott rá, hogy cégük segít megtervezni partnereinek a céljuknak leginkább megfelelő csomagolási eljárást, valamint az ehhez kapcsolódó gépek, gépsorok kiválasztását és beszerzését. A Dunapack fejlesztéseinek köszönhetően gyűjtőcsomagolásaik polcrakész csomagolásként is funkcionálnak, és jól alkalmazkodnak a szállítás közben fellépő terheléshez is. Mivel a csomagolás multifunkcionális, ez meggyorsítja az áruházi kihelyezés folyamatát.

Seenger Viktor
konstrukciós tervező
Dunapack
– Sokféle polcrakész csomagolást gyártunk, főként az élelmiszeripar számára, amelyek tervezésekor és gyártásakor figyelembe vesszük a termékgyártó igényeit és csomagolási lehetőségeit, az áruházláncok igényeit és a teljes szállítási láncban fellépő igénybevételeket. A polcrakész csomagolásnak attraktívnak és ezáltal eladást segítőnek kell lennie, de nagyon fontos szempont még a könnyen kezelhetőség és figyelemfelkeltő megjelenés – emeli ki Seenger Viktor konstrukciós tervező.

Tóth Zoltán
termékfejlesztési
csoportvezető
STI Petőfi Nyomda
Az STI Petőfi Nyomda termékfejlesztési csoportvezetője, Tóth Zoltán úgy látja, a legtöbb polcrakész megoldás leegyszerűsíti és megkönnyíti a termékek kihelyezését a szupermarketekben, éppen ezért egyértelműen ez a legfőbb szempont az SRP-k (Shelf-
Ready Packaging) tervezésekor. Ennek köszönhetően az STI számtalan innovatív megoldást fejlesztett 2019-ben is nagy márkatulajdonos vevői részére.
2 in 1: termékbiztonság és reklám
A kombinált, kínálóként és szállítói csomagolásként is funkcionáló csomagolások, széles választékát gyártja a Rondo.

Miklós Zsolt
ügyvezető
Rondo
Hullámkartongyártó
– A csomagolások előnye, hogy nincs szükség átcsomagolásra a szállítási lánc során, felnyitással egyszerűen átalakíthatók szállítási csomagolásból kínálócsomagolássá. Tervezési és gyártási szempontként természetesen a funkció, a hatékonyság, az ár-érték arány és a környezetvédelem elengedhetetlenek – mondja Miklós Zsolt, a Rondo Hullámkartongyártó Kft. ügyvezetője.

Mattyasovszky Hedvig
értékesítési igazgató
Metsä Group
Mattyasovszky Hedvig, a Metsä Group értékesítési igazgatója úgy látja, a fogyasztók egységes márkaélményt várnak el egy adott termékcsoporttól mindenhol.
– Fehér kraftlinereink kiváló nyomtathatóságának köszönhetően, folyamatosan tudjuk reprodukálni az adott márka színeit. A magas szintű márkacsomagolásnál elsődleges szempont, hogy a csomagolás ne deformálódjon. A fehér kraftlinereink e téren is fontos szerepet játszanak – mutat rá az értékesítési igazgató.
Gy. O.
Kapcsolódó cikkeink
Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >