Több mint 73 millió forint adomány gyűlt össze a Tesco áruházakban
Országszerte minden Tesco áruház részt vett a szeretet.éhség. adventi adománygyűjtő kampányban, amely már több mint 20 éve járul hozzá ahhoz, hogy az Ökumenikus Segélyszervezet szebbé tegye a nélkülöző családok karácsonyát, és hogy az adventi időszakon túl a hétköznapokban is segíteni tudja őket. A 2016. november 14. és december 31. között zajló kampányban a kezdeményezést támogató 250 forintos kuponokat az áruházlánc vásárlói és dolgozói a boltok kasszái mellett online is megvásárolhatták.
A kampány időszaka alatt a kasszáknál és online összesen több mint 295 ezer darab kupon kelt el, melyből 73 millió forintot meghaladó összegű adomány gyűlt össze a nehéz helyzetben élő családok számára. A befolyt támogatás a Segélyszervezet egész éves munkáját támogatja. Több híresség is segített a jótékonysági akció népszerűsítésében
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >