Több mint 73 millió forint adomány gyűlt össze a Tesco áruházakban
Országszerte minden Tesco áruház részt vett a szeretet.éhség. adventi adománygyűjtő kampányban, amely már több mint 20 éve járul hozzá ahhoz, hogy az Ökumenikus Segélyszervezet szebbé tegye a nélkülöző családok karácsonyát, és hogy az adventi időszakon túl a hétköznapokban is segíteni tudja őket. A 2016. november 14. és december 31. között zajló kampányban a kezdeményezést támogató 250 forintos kuponokat az áruházlánc vásárlói és dolgozói a boltok kasszái mellett online is megvásárolhatták.
A kampány időszaka alatt a kasszáknál és online összesen több mint 295 ezer darab kupon kelt el, melyből 73 millió forintot meghaladó összegű adomány gyűlt össze a nehéz helyzetben élő családok számára. A befolyt támogatás a Segélyszervezet egész éves munkáját támogatja. Több híresség is segített a jótékonysági akció népszerűsítésében
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >