Több mint 73 millió forint adomány gyűlt össze a Tesco áruházakban
Országszerte minden Tesco áruház részt vett a szeretet.éhség. adventi adománygyűjtő kampányban, amely már több mint 20 éve járul hozzá ahhoz, hogy az Ökumenikus Segélyszervezet szebbé tegye a nélkülöző családok karácsonyát, és hogy az adventi időszakon túl a hétköznapokban is segíteni tudja őket. A 2016. november 14. és december 31. között zajló kampányban a kezdeményezést támogató 250 forintos kuponokat az áruházlánc vásárlói és dolgozói a boltok kasszái mellett online is megvásárolhatták.
A kampány időszaka alatt a kasszáknál és online összesen több mint 295 ezer darab kupon kelt el, melyből 73 millió forintot meghaladó összegű adomány gyűlt össze a nehéz helyzetben élő családok számára. A befolyt támogatás a Segélyszervezet egész éves munkáját támogatja. Több híresség is segített a jótékonysági akció népszerűsítésében
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >