Több mint 720 tonna főtt füstölt húsáruval készül a SPAR a húsvétra
A SPAR Magyarország ebben az esztendőben is széles árukínálattal várja a húsvéti időszakot, s jelentős forgalomnövekedésre számít az ünnep előtt.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/03/tobb-mint-720-tonna-fott-fustult-husaruval-keszul-a-spar-a-husvetra-1-1024x933.jpg)
A Regnum és SPAR enjoy. convenience üzemek felkészültek az idei húsvétra
Az idei szezonban is számos újdonsággal rukkol elő a SPAR Magyarország. Míg tavaly a Regnum húsüzem perbáli gyártóegységében készült, csemegepultos és előre csomagolt füstölt hátsó csülök, addig idén a szintén saját húsüzemből kikerülő sült fűszeres termékcsalád lesz a különlegesség. A bicskei és perbáli húsüzemben összesen több mint 720 tonna főtt füstölt húsáru készül a húsvéti szezonra.
Mint minden ünnep előtt, így húsvét környékén is megnövekszik a saláták iránti kereslet és 30 százalékos forgalomnövekedéssel lehet számolni az érintett termékek tekintetében. Éppen ezért a kényelmi termékeket gyártó SPAR enjoy. convenience üzem idén is készen áll szendvics- és salátakészítményeivel a húsvéti bevásárlásokra. Ilyenkor elsősorban a majonézes saláták iránti kereslet növekszik meg. Ennek megfelelően a legnagyobb forgalmú kimért saláták 1 kilogrammos kiszerelésben is elérhetőek lesznek és a kiszolgáló pultokban, valamint az enjoy. hűtőkben is megtalálhatják ezeket a vásárlók.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/03/tobb-mint-720-tonna-fott-fustult-husaruval-keszul-a-spar-a-husvetra-2-1024x792.jpg)
Minőségi termékek az ünnepi asztalra
A SPAR és INTERSPAR áruházak polcain március elején már megjelentek a húsvéti slágertermékek, a húsáruk mellett a kalácsok és bejglik. Ezidőtájt élénkebb az érdeklődés az édes-, és sós teasütemények iránt, de megnő az igény a sütéssel kapcsolatos olyan alapanyagokra is, mint a tejföl, a sajt, a margarin, a túró, a habtejszínek, a liszt, a cukor, a sütőpor, az élesztő, a dió, a mák és a kókuszreszelék. Más hónapok átlagához képest ebben az időszakban 20-40 százalékkal magasabb forgalmat bonyolítanak a sütési kategória termékei.
A tavaszi ünnep időszaka egybeesik a hazai primőráruszezon indulásával: a legnépszerűbb termék a piros retek, ennek forgalma az ünnep körüli hetekben a duplájára nő, de kedvelt árucikk ilyenkor a fejes saláta és a csemegehagyma is. Kifejezetten slágerterméknek számít a torma, amelyet friss termékként csak ebben az időszakban tart választékában a SPAR. Ám aki szeretné a tormareszeléssel járó nehézségeket elkerülni, feldolgozott formában is megvásárolhatja a terméket: ecetes, majonézes, tejszínes, almás, átmenetileg pedig áfonyás, mangós, narancsos és gyömbéres ízesítésű reszelt tormák is a választék részét képezik. Ebben az időszakban megötszöröződik ezeknek a termékeknek a forgalma a többi hónaphoz képest.
A csokoládék között a húsvéti nyúl, és a tojás tart erőteljes érdeklődésre számot. Az étkezési tojások forgalma is megnő ilyenkor közel 25 százalékkal, hisz nemcsak a terített asztalt díszítik a locsolóknak szánt, színesre festett tojások, de számos húsvéti étel közkedvelt kiegészítői, vagy épp a hidegtálak fontos elemei is egyben. A sajtok és desszertek között is megjelennek a rövid ideig elérhető, exkluzív választékelemek. A vállalat az ünnep idején is számos kalóriaszegény, csökkentett cukor- és sótartalmú készítményt tart a kínálatában, illetve az élelmiszer-intoleranciával élők is megtalálhatják a számukra ideális árukat.
Kerti bútoroktól a játékokig
A non-food termékek piacán is megnő ilyenkor a forgalmon, a kerti bútorok, kiegészítők, dekorációs elemek, játékok és a főzéshez, sütéshez nélkülözhetetlen eszközök iránt élénkül meg leginkább a kereslet. A SPAR bővített árukészlettel várja a vásárlóit az ünnepi élelmiszer-választéktól kezdve az édességeken, a kreatív ajándékokon, húsvéti dekoráción, világításon át a játékok széles kínálatáig.
Kényelmesen, online
Az online shop kiszállítása és az átvételi helyek nyitva tartása a normál időszakban megszokottak szerint alakul. Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy a húsvét előtti forgalom a karácsonyi időszak után a második legkiemelkedőbb az online shopban is: a legnagyobb forgalom közvetlenül az ünnep előtti napokon érzékelhető, jellemzően szerdán és csütörtökön.
Kapcsolódó cikkeink
40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >A SPAR a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokság szponzora
Támogatja idén a SPAR lesz a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokságot,…
Tovább olvasom >40 millió euróból bővíti ljubljanai raktárát a SPAR Slovenia
A SPAR Slovenia egy 2. 000 m²-es modern létesítménnyel bővíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >