Több mint 60 millió forintot adományoztak a Tesco vásárlói a szeretet.éhség. kampányban
A Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként 2017 karácsonyán is segítette a szeretet.éhség Országos Adventi Pénzadománygyűjtést. A kezdeményezésben összesen 242 573 darab kupont vásároltak az áruházlánc vásárlói, akik így 60 643 250 forintot gyűjtöttek a Segélyszervezet javára. A kezdeményezés célja nem csupán a rászoruló családok támogatása, hanem a figyelemfelhívás is: az év minden szakaszában fordítsunk kiemelt figyelmet a segítségnyújtásra, ne csak az ünnepi készülődés során.
Országszerte valamennyi Tesco áruház részt vett abban az adventi adománygyűjtő kampányban, amely az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját támogatja, s ezzel segít szebbé tenni a rászoruló családok mindennapjait és karácsonyát. A Tesco vásárlói 2017. november 13. és december 31. között 250 forintos adománykuponok megvásárlásával támogathatták a kezdeményezést.
Az áruházlánc vásárlói és dolgozói az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként összesen 242 573 darab kuponnal járultak hozzá a segélyszervezet munkájához. A legtöbb kupon, 10 437 darab a budapesti Váci úti áruházban fogyott, de a budapesti Campona és a Pólus áruházakban is több mint 2-2 millió forintot gyűjtöttek össze.
A szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtésének története immár több mint két évtizedre tekint vissza. Az adománygyűjtő-kampányból befolyó összeg pedig évről-évre jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a Segélyszervezet szebbé tegye a nélkülöző családok ünnepét, sőt az adventi időszakon túl, a hétköznapokban is segíteni tudja a nehéz helyzetbe került családokat. Az Ökumenikus Segélyszervezet intézményhálózata az év minden napján azért dolgozik, hogy valódi kitörési pontokat kínáljon a szegénységből. A Tesco immár nyolcadik alkalommal vett részt a szeretet.éhség. kampányban.
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes!
A Tesco 206 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel, közel 20 000 munkatársat foglalkoztat Magyarországon, és ezernél is több helyi szállító számára nyújt üzleti lehetőséget. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már 130 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszerfelesleget. 2014 szeptemberétől 2017 októberig összesen több mint 3,8 milliárd forint értékben, több mint 9019 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszer-mentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított „Ön választ, mi segítünk” országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >