Több mint 5,5 milliárd forintból újul meg az Allee bevásárlóközpont 2020-ban
Több mint 5,5 milliárd forintból újul meg a budai Allee bevásárlóközpont, a kivitelezés 2020 második negyedévében kezdődik és várhatóan még 2020-ban megvalósítják a munkálatok jelentős részét – közölte a bevásárlóközpont tulajdonosa, a Multi Hungary az MTI-vel.
fotó: magyarepitok.hu
Az Allee több mind 140 üzletnek, köztük egy 13 termes multiplex mozinak, valamint számos étteremnek, irodának, egy fitneszteremnek, a parkolóban pedig 1200 autónak biztosít helyet. A komplexumnak évente több mint 18 millió látogatója van.
A tervek szerint korszerűsítik a csaknem 47 ezer négyzetméteres létesítmény belső és külső kialakítását, illetve bővítik a szolgáltatásokat. A koncepciót a Multi saját építész csapata, a TT Design alkotta meg, az építési terveket a Finta Stúdió készíti.
A közlemény szerint a Multi 2018 januárjában, egy nemzetközi pályázat elnyerése után vette át az Allee vagyon- és ingatlankezelését. A Multi Corporation vezető páneurópai szolgáltató, jelenleg mintegy 110 kereskedelmi egységet menedzsel Európában és Törökországban. A szolgáltatások teljes spektrumát nyújtja, beleértve a vagyonkezelést, bevásárlóközpont-üzemeltetést, átalakítást és felújítást, bérbeadást és jogi tanácsadást. A Multi 14 országban, Hollandiában, Belgiumban, Németországban, Magyarországon, Írországban, Olaszországban, Lettországban, Lengyelországban, Portugáliában, Szlovákiában, Spanyolországban, Ukrajnában, az Egyesült Királyságban és Törökországban van aktívan jelen. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >Megújult és energiatakarékosabb lett három SPAR szupermarket, összesen 736 millió forintos beruházással
A SPAR Magyarország összesen 736 millió forintot fordított egy-egy miskolci,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >