Több mint 5,5 milliárd forintból újul meg az Allee bevásárlóközpont 2020-ban
Több mint 5,5 milliárd forintból újul meg a budai Allee bevásárlóközpont, a kivitelezés 2020 második negyedévében kezdődik és várhatóan még 2020-ban megvalósítják a munkálatok jelentős részét – közölte a bevásárlóközpont tulajdonosa, a Multi Hungary az MTI-vel.
fotó: magyarepitok.hu
Az Allee több mind 140 üzletnek, köztük egy 13 termes multiplex mozinak, valamint számos étteremnek, irodának, egy fitneszteremnek, a parkolóban pedig 1200 autónak biztosít helyet. A komplexumnak évente több mint 18 millió látogatója van.
A tervek szerint korszerűsítik a csaknem 47 ezer négyzetméteres létesítmény belső és külső kialakítását, illetve bővítik a szolgáltatásokat. A koncepciót a Multi saját építész csapata, a TT Design alkotta meg, az építési terveket a Finta Stúdió készíti.
A közlemény szerint a Multi 2018 januárjában, egy nemzetközi pályázat elnyerése után vette át az Allee vagyon- és ingatlankezelését. A Multi Corporation vezető páneurópai szolgáltató, jelenleg mintegy 110 kereskedelmi egységet menedzsel Európában és Törökországban. A szolgáltatások teljes spektrumát nyújtja, beleértve a vagyonkezelést, bevásárlóközpont-üzemeltetést, átalakítást és felújítást, bérbeadást és jogi tanácsadást. A Multi 14 országban, Hollandiában, Belgiumban, Németországban, Magyarországon, Írországban, Olaszországban, Lettországban, Lengyelországban, Portugáliában, Szlovákiában, Spanyolországban, Ukrajnában, az Egyesült Királyságban és Törökországban van aktívan jelen. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >125 millió euró értékű megállapodást írt alá az Aldi és a Dawn Meats Írországban
Az Aldi Írország a múlt héten jelentette be, hogy 125…
Tovább olvasom >60 millió eurót tervez beruházni finnországi sajtüzemébe a Valio
A Valio közlése szerint a beruházás célja a jelenlegi gyártóberendezés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >