Több mint 500ezer adag ételt adományoz a brit Aldi jótékonysági szervezeteknek idén húsvétkor
Az Aldi több mint félmillió adag ételt adományoz helyi jótékonysági szervezeteknek, közösségeknek és élelmiszerbankoknak a közelgő húsvéti iskolai szünet alatt.
A diszkontlánc arra számít, hogy az ételek közel kétharmada kizárólag a családok támogatására irányuló célokat szolgálja majd.
Az élelmiszeradományok az Aldi Neighbourly adományozási platformmal folytatott folyamatos munkájának részét képezik, amelynek keretében a kiskereskedő a 2019-es indulás óta több mint 44 millió ételt adományozott az Egyesült Királyságban.
Liz Fox, az Aldi UK fenntarthatósági igazgatója elmondta:
– Tudjuk, hogy az iskolai szünet különösen nagy kihívást jelenthet a családok számára, és az élelmiszerbankok rendszeresen megnövekedett keresletet tapasztalnak.
Steve Butterworth, a Neighbourly vezérigazgatója hozzátette:
A folyamatos megélhetési válság megnövelte az élelmiszerbankok iránti keresletet, különösen az iskolai szünidőben.
– Az Aldi adományai sokak számára jelentenek mentőövet, és nélkülözhetetlen támogatást nyújtanak ahhoz, hogy ezek a szervezetek folytathassák nélkülözhetetlen munkájukat a helyi közösségekben.
Az Aldi és a Neighbourly nemrég egy új „tavaszi” alapot is indított, hogy további segítséget nyújtson a rászoruló családoknak az Egyesült Királyságban. A Neighbourly hálózatában működő jótékonysági szervezetek, például bababankok és gyermekközpontok, 500 font értékű mikroösztöndíjhoz juthatnak, hogy azonnali támogatást nyújthassanak a bajba jutott családoknak.
Az Aldi a hónap elején jelentős mérföldkőhöz ért, ugyanis 2,5 millió adag ételt adományozott regionális disztribúciós központjaiból az Egyesült Királyságban.
A Company Shop Group-pal folytatott együttműködés keretében becslések szerint 1000 tonna élelmiszer menekült meg a szemétbe kerüléstől.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >