Több mint 50 vállalat csatlakozott a SPAR Austria kezdeményezéséhez
Kibővítette 2019 áprilisában indított „Zucker-raus-Initiative” („Ki a cukorral!”) kezdeményezését a SPAR Austria, mely immár egy 52 tagot számláló, az élelmiszerek cukortartalmának csökkentését és a túlzott cukorfogyasztás kockázatairól és egészségügyi következményeiről a közvélemény tájékoztatását célzó iparági szövetség lett.
A legutóbb csatlakozott tagok között ott van a 3Bears, egy innovatív zabkásakészítő és a MEIN LEBEN, a diabetesszel élők edukálásának és informálásának javításán dolgozó magazin.
Maga a SPAR Austria 2500 tonnával csökkentette saját márkás termékeinek cukortartalmát.
Kapcsolódó cikkeink
Túl sok cukrot esznek a legkisebbek
Az ünnepi szezon közeledtével sok gyermek édességfogyasztása jelentősen megnő, ám…
Tovább olvasom >Termékvisszahívást rendelt el a Coca-Cola HBC Ausztriában
Elővigyázatosságból visszahívta fél literes kiszerelésű, különböző szénsavas italait a Coca-Cola…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az élelmiszerinfláció szeptemberben
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >