Több mint 50 vállalat csatlakozott a SPAR Austria kezdeményezéséhez
Kibővítette 2019 áprilisában indított „Zucker-raus-Initiative” („Ki a cukorral!”) kezdeményezését a SPAR Austria, mely immár egy 52 tagot számláló, az élelmiszerek cukortartalmának csökkentését és a túlzott cukorfogyasztás kockázatairól és egészségügyi következményeiről a közvélemény tájékoztatását célzó iparági szövetség lett.
A legutóbb csatlakozott tagok között ott van a 3Bears, egy innovatív zabkásakészítő és a MEIN LEBEN, a diabetesszel élők edukálásának és informálásának javításán dolgozó magazin.
Maga a SPAR Austria 2500 tonnával csökkentette saját márkás termékeinek cukortartalmát.
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja online üzleteit a Foodora Ausztriában
A Delivery Hero leányvállalata, a foodora azt tervezi, hogy bezárja…
Tovább olvasom >Az Arla Foods a Mondelezzel közösen Milka csokis tejet dob piacra
A Milka csokoládés tej a jövő hónapban kerül bevezetésre Németországban,…
Tovább olvasom >Korlátozott ideig kapható Ausztriában a Haribo új Bitter Lemon & Friends változata
Új terméket vezet be Ausztriában a Haribo, amihez ihletet az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >