Több mint 50 vállalat csatlakozott a SPAR Austria kezdeményezéséhez
Kibővítette 2019 áprilisában indított „Zucker-raus-Initiative” („Ki a cukorral!”) kezdeményezését a SPAR Austria, mely immár egy 52 tagot számláló, az élelmiszerek cukortartalmának csökkentését és a túlzott cukorfogyasztás kockázatairól és egészségügyi következményeiről a közvélemény tájékoztatását célzó iparági szövetség lett.
A legutóbb csatlakozott tagok között ott van a 3Bears, egy innovatív zabkásakészítő és a MEIN LEBEN, a diabetesszel élők edukálásának és informálásának javításán dolgozó magazin.
Maga a SPAR Austria 2500 tonnával csökkentette saját márkás termékeinek cukortartalmát.
Kapcsolódó cikkeink
Ausztriában csökkentek a nagykereskedelmi árak áprilisban
Ausztriában a nagykereskedelmi árak havi és éves összevetésben egyaránt csökkentek…
Tovább olvasom >Béres Alexandra: A cukor komoly függőség, nekem ez nem fér bele
Béres Alexandra életmód tanácsadó volt a legutóbbi FutureTalks Krizsó Szilviával…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek és alkoholmentes italok árnövekedése tovább gyorsult Ausztriában
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >