Több mint 50 vállalat csatlakozott a SPAR Austria kezdeményezéséhez
Kibővítette 2019 áprilisában indított „Zucker-raus-Initiative” („Ki a cukorral!”) kezdeményezését a SPAR Austria, mely immár egy 52 tagot számláló, az élelmiszerek cukortartalmának csökkentését és a túlzott cukorfogyasztás kockázatairól és egészségügyi következményeiről a közvélemény tájékoztatását célzó iparági szövetség lett.
A legutóbb csatlakozott tagok között ott van a 3Bears, egy innovatív zabkásakészítő és a MEIN LEBEN, a diabetesszel élők edukálásának és informálásának javításán dolgozó magazin.
Maga a SPAR Austria 2500 tonnával csökkentette saját márkás termékeinek cukortartalmát.
Kapcsolódó cikkeink
Novemberben 4,4 százalékos növekedés volt tapasztalható az élelmiszerek exportjában Ausztriában
Tavaly novemberben jóval nagyobb mértékben esett vissza az osztrák export…
Tovább olvasom >Vegetáriánus szakácsképzés indul jövőre Ausztriában
2025 elején a vegetáriánus gasztronómiára szakosodott szakácsképzés indul Ausztriában. Bár a…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fiatalok harmada mielőbb távozna a szülői házból
Tízből négy fiatal még a szüleivel együtt él, és a…
Tovább olvasom >Marketing ügynökséget választott a Segafredo
A Chiro Marketing felel a Segafredo magyarországi közösségi média kommunikációjáért.…
Tovább olvasom >Innováció, bővülés és külföldi befektetők: Magyarország az ipari ingatlanpiac élvonalába tart
Az erős külföldi működőtőke-beáramlást támogató, jelentős ipari és logisztikai ingatlanfejlesztések…
Tovább olvasom >