Több mint 50 százalékos nyereségnövekedés az InBev-nél
A Borsodi Sörgyár belga-brazil tulajdonosa tavaly 1,411 milliárd adózott eredményt ért el.
A bevétel 14,2 százalékkal 13,308 milliárd euróra gyarapodott 11,656 milliárdról, ehhez az időközben csoportmérlegbe fölvett, új részesedések 6,3 százalékponttal járultak hozzá.
A csoport tavaly 211,6 millió hektoliter sört adott el , 10,2 százalékkal többet a 2005-ös 192 milliónál, ebben a piaci terjeszkedés hatása 4,7 százalékpontos. A sörön kívül az italeladás 34,9 millió hektoliterre nőtt 31,53 millióról.
Az értékesítés a legnagyobb mértékben – és év közben gyorsulva – Közép-Kelet-Európában nőtt, 13,6 százalékkal, főként Oroszországban és Ukrajnában. Latin-Amerikában 13,2 százalékkal több sört értékesített a csoport, Nyugat-Európában 5,5 százalékkal kevesebbet. A legnagyobb visszaesés Németországban, Belgiumban és Nagy-Britanniában volt, míg Olaszországban és Hollandiában nőttek az eladások.
A Borsodi Magyarországon piacvezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >