Több mint 50 százalékos nyereségnövekedés az InBev-nél
A Borsodi Sörgyár belga-brazil tulajdonosa tavaly 1,411 milliárd adózott eredményt ért el.
A bevétel 14,2 százalékkal 13,308 milliárd euróra gyarapodott 11,656 milliárdról, ehhez az időközben csoportmérlegbe fölvett, új részesedések 6,3 százalékponttal járultak hozzá.
A csoport tavaly 211,6 millió hektoliter sört adott el , 10,2 százalékkal többet a 2005-ös 192 milliónál, ebben a piaci terjeszkedés hatása 4,7 százalékpontos. A sörön kívül az italeladás 34,9 millió hektoliterre nőtt 31,53 millióról.
Az értékesítés a legnagyobb mértékben – és év közben gyorsulva – Közép-Kelet-Európában nőtt, 13,6 százalékkal, főként Oroszországban és Ukrajnában. Latin-Amerikában 13,2 százalékkal több sört értékesített a csoport, Nyugat-Európában 5,5 százalékkal kevesebbet. A legnagyobb visszaesés Németországban, Belgiumban és Nagy-Britanniában volt, míg Olaszországban és Hollandiában nőttek az eladások.
A Borsodi Magyarországon piacvezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >