Több mint 400 millió dollárból épít disztribúciós központot a Kraft Heinz Illinois államban
A mintegy 72ezer négyzetméteres létesítménnyel az élelmiszeripari-óriásnak lehetősége nyílik környezeti lábnyoma csökkentésére, az ellátási lánc hatékonyságának növelésére és termékeinek gyorsabb kiszállítására.
A Kraft Heinz több mint 400 millió dollárt irányzott elő Észak-Amerika egyik legnagyobb automatizált élelmiszeripari elosztóközpontjának megépítésére – áll a vállalat közleményében. A létesítmény több mint 150 munkahelyet teremthet a térségben.
Az Illinois állambeli DeKalbban található 72ezer négyzetméteres disztribúciós központ a legmodernebb automatizálási technológiával és országos vasúti hozzáféréssel rendelkezik majd. A létesítmény egy non-stop automatizált tárolási és visszakereső rendszerrel rendelkezik, amely az eddigi volumen kétszeresét képes kezelni a Kraft Heinz ügyfelei számára. Így a vállalat vendéglátóipari üzletágának több mint 60%-át és az összes szárazáru mintegy 30%-át tudja majd teríteni.
A vállalat szerint az új központ a hatékonyság növelése mellett hozzájárul a szélesebb körű környezetvédelmi, társadalmi és vállalatirányítási célok eléréséhez is. Az élelmiszergyártó a létesítményben keletkező hulladék mennyiségét csökkentő fenntartható technológiák és megoldások alkalmazása révén csökkenti majd környezeti lábnyomát is.
A Heinz ketchupról, a Jell-Oról és a Lunchables-ről ismert vállalat ezzel csatlakozott azokhoz az élelmiszer- és italgyártókhoz, akik új létesítmény építésével tervezik hatékonyságukat növelni és költségeiket csökkenteni, miközben a kínálatuk iránti kereslet egyre nő.
Kapcsolódó cikkeink
Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >