Több mint 400 millió dollárból épít disztribúciós központot a Kraft Heinz Illinois államban
A mintegy 72ezer négyzetméteres létesítménnyel az élelmiszeripari-óriásnak lehetősége nyílik környezeti lábnyoma csökkentésére, az ellátási lánc hatékonyságának növelésére és termékeinek gyorsabb kiszállítására.
A Kraft Heinz több mint 400 millió dollárt irányzott elő Észak-Amerika egyik legnagyobb automatizált élelmiszeripari elosztóközpontjának megépítésére – áll a vállalat közleményében. A létesítmény több mint 150 munkahelyet teremthet a térségben.
Az Illinois állambeli DeKalbban található 72ezer négyzetméteres disztribúciós központ a legmodernebb automatizálási technológiával és országos vasúti hozzáféréssel rendelkezik majd. A létesítmény egy non-stop automatizált tárolási és visszakereső rendszerrel rendelkezik, amely az eddigi volumen kétszeresét képes kezelni a Kraft Heinz ügyfelei számára. Így a vállalat vendéglátóipari üzletágának több mint 60%-át és az összes szárazáru mintegy 30%-át tudja majd teríteni.
A vállalat szerint az új központ a hatékonyság növelése mellett hozzájárul a szélesebb körű környezetvédelmi, társadalmi és vállalatirányítási célok eléréséhez is. Az élelmiszergyártó a létesítményben keletkező hulladék mennyiségét csökkentő fenntartható technológiák és megoldások alkalmazása révén csökkenti majd környezeti lábnyomát is.
A Heinz ketchupról, a Jell-Oról és a Lunchables-ről ismert vállalat ezzel csatlakozott azokhoz az élelmiszer- és italgyártókhoz, akik új létesítmény építésével tervezik hatékonyságukat növelni és költségeiket csökkenteni, miközben a kínálatuk iránti kereslet egyre nő.
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >