Több mint 36 millió forintot gyűlt össze a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet adventi kampányában
Több mint 36 millió forintot gyűjtött a Tesco áruházlánc az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. adventi kampányában.
A vásárlók december 24-ig összesen 146 ezer 364 darab kupont vásároltak, így 36,6 millió forinttal támogatták a rászoruló családokat – közölte a segélyszervezet kedden az MTI-vel. A Tesco a közép-európai áruházaiban tavaly eladott egyedi tervezésű arcmaszkok értékesítése után további csaknem 1 millió forinttal támogatja a segélyszervezet munkáját. Az áruházlánc már tizenegyedik alkalommal segíti az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. országos adventi pénzadománygyűjtését, amelyben a vásárlók online, valamint a kasszáknál és az önkiszolgáló pénztáraknál 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhattak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Februárban a „jószívűség” került a középpontba az Auchannál
Lezárult az Auchan Együtt. Szívvel, lélekkel. elnevezésű digitális adományozási programja,…
Tovább olvasom >Saját hulladékából készít papírzacskót a Tesco
Partnerségre lépett a Tesco és a Mondi, hogy közösen hasznosítsák…
Tovább olvasom >Az élelmiszer kiszállítás új szintje: automatikus visszatérítés pár kattintással
Az élelmiszer kiskereskedelemben elsőként lépte meg a kifli.hu, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
HELL: nem mindegy, miből iszunk! Igenis van különbség a csomagolóanyagok között
Nem minden csomagolóanyag és italcsomagolás bír ugyanazon tulajdonságokkal újrahasznosíthatóság szempontjából…
Tovább olvasom >A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a Pécsi Bio sörcsalád a BIOFACH-on
A Pécsi Sörfőzde történetében először vett részt kiállítóként februárban a…
Tovább olvasom >