Több mint 36 millió forintot gyűlt össze a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet adventi kampányában
Több mint 36 millió forintot gyűjtött a Tesco áruházlánc az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. adventi kampányában.
A vásárlók december 24-ig összesen 146 ezer 364 darab kupont vásároltak, így 36,6 millió forinttal támogatták a rászoruló családokat – közölte a segélyszervezet kedden az MTI-vel. A Tesco a közép-európai áruházaiban tavaly eladott egyedi tervezésű arcmaszkok értékesítése után további csaknem 1 millió forinttal támogatja a segélyszervezet munkáját. Az áruházlánc már tizenegyedik alkalommal segíti az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. országos adventi pénzadománygyűjtését, amelyben a vásárlók online, valamint a kasszáknál és az önkiszolgáló pénztáraknál 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhattak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >