Több mint 36 millió forintot gyűlt össze a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet adventi kampányában
Több mint 36 millió forintot gyűjtött a Tesco áruházlánc az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. adventi kampányában.
A vásárlók december 24-ig összesen 146 ezer 364 darab kupont vásároltak, így 36,6 millió forinttal támogatták a rászoruló családokat – közölte a segélyszervezet kedden az MTI-vel. A Tesco a közép-európai áruházaiban tavaly eladott egyedi tervezésű arcmaszkok értékesítése után további csaknem 1 millió forinttal támogatja a segélyszervezet munkáját. Az áruházlánc már tizenegyedik alkalommal segíti az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. országos adventi pénzadománygyűjtését, amelyben a vásárlók online, valamint a kasszáknál és az önkiszolgáló pénztáraknál 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhattak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >