Több mint 36 millió forintot gyűlt össze a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet adventi kampányában
Több mint 36 millió forintot gyűjtött a Tesco áruházlánc az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. adventi kampányában.
A vásárlók december 24-ig összesen 146 ezer 364 darab kupont vásároltak, így 36,6 millió forinttal támogatták a rászoruló családokat – közölte a segélyszervezet kedden az MTI-vel. A Tesco a közép-európai áruházaiban tavaly eladott egyedi tervezésű arcmaszkok értékesítése után további csaknem 1 millió forinttal támogatja a segélyszervezet munkáját. Az áruházlánc már tizenegyedik alkalommal segíti az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. országos adventi pénzadománygyűjtését, amelyben a vásárlók online, valamint a kasszáknál és az önkiszolgáló pénztáraknál 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhattak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >További cikkeink
8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Jön a testsúlycsökkentő injekció a Richter és az Adalvo fejlesztésében
A Richter Gedeon Nyrt. és az Adalvo Kft. gyógyszeripari vállalat…
Tovább olvasom >