Több mint 35 ezer iskolás vett részt a Tej Terméktanács edukációs programjában az elmúlt négy évben
Több mint 35 ezer kisiskolás vett részt a Tej Terméktanács négy éve megújult iskolai edukációs programsorozatában – közölte a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács az MTI-vel.
Felidézik, hogy a terméktanács 17 éve kisebb megszakításokkal végez általános iskolás gyermekek és pedagógusok számára oktató, ismeretterjesztő tevékenységet, a programhoz tartozó mobil kiállításon is ösztönzik a hazai tej és tejtermékek fogyasztását, az egészségtudatos táplálkozást.
A program 2017. és 2020. között 117 magyarországi település 204 iskolájában, és 25 áruházlánc parkolójában jelent meg. Egy-egy településen jellemzően több napig állomásoztak, és csak az iskolákban eddig több mint 35 ezer gyermek és pedagógus ismerhette meg a program által a tej és tejtermék pozitív élettani hatásait – írták.
A veszélyhelyzet kihirdetése miatt az edukációs roadshow-t az idén március 13-án felfüggesztették, számos óvintézkedéssel kiegészítve szeptemberben újraindították, majd november 13-án ismételten leállították – áll a közleményben.(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Miért fogy el ilyen gyorsan a sajátmárkás tej? Az árrésstop ésszerűtlenségei a tejpiacon
Soha nem volt még ilyen bizonytalan a sajátmárkás tejtermékek helyzete…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Végre nálunk is kapható lesz az Amerikában már népszerű Grimace Shake
Július 24-én Magyarországon is bemutatkozik a McDonald’s egyik legkülönlegesebb shake-je,…
Tovább olvasom >Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >