Több mint 34 ezer szakmai látogató az Alitmentaria-n
Az új termék zónában és az intelligens üzletek részben az innováció játszotta a főszerepet.
Az Alimentaria Liszabon Nemzetközi
Élelmiszer Show helyszíne a liszaboni vásárközpont volt. A május végén záró
kiállítás immár kilencedik volt a sorban. A show sikerét jól mutatja, hogy a 42
ezer négyzetméteres kiállítóhelyen több mint kétezer márka mutatkozott be, A
világ számos országából érkeztek látogatók, számuk meghaladta a 34 ezret. A
kiállítók és látogatók mintegy 300 üzleti megbeszélést tartottak, ezzel is
növelve Liszabon üzleti aktivitását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >