Több mint 34 ezer szakmai látogató az Alitmentaria-n
Az új termék zónában és az intelligens üzletek részben az innováció játszotta a főszerepet.
Az Alimentaria Liszabon Nemzetközi
Élelmiszer Show helyszíne a liszaboni vásárközpont volt. A május végén záró
kiállítás immár kilencedik volt a sorban. A show sikerét jól mutatja, hogy a 42
ezer négyzetméteres kiállítóhelyen több mint kétezer márka mutatkozott be, A
világ számos országából érkeztek látogatók, számuk meghaladta a 34 ezret. A
kiállítók és látogatók mintegy 300 üzleti megbeszélést tartottak, ezzel is
növelve Liszabon üzleti aktivitását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >