Több mint 23 millió forint értékű adományt gyűjtött három karitatív szervezetnek az Auchan
Több mint 23 millió forint értékű Bizalompontot oszt szét az Auchan a Szimbiózis Alapítvány, a Magyar Vöröskereszt és az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány részére. Az áruházlánc rendszeresen szervez gyűjtést a vásárlói körében, és csak a tavalyi évben több mint 500 millió forint értékű adományt biztosított, ezúttal pedig 20 millió forint értékű Bizalompontot adományozott, melyet a vásárlók további 3 millió felajánlott ponttal egészítettek ki.
Az Auchannál már hagyománynak számít a tavaszi Bizalompont adományozási kampány, így idén márciusban is szerettek volna a vásárlókkal közös felajánlást tenni általuk kiválasztott szervezetek számára. A gyűjtés szép eredménnyel zárult, ugyanis a vásárlók 3 161 717 forint értékű Bizalompontot tettek hozzá az Auchan által felajánlott 20 millió forint értékű összeghez, amelyet egyenlő arányban osztanak szét három kiválasztott szervezet, a Szimbiózis Alapítvány, a Magyar Vöröskereszt és az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány között. A gyűjtés kezdetén mindhárom kedvezményezett karitatív szervezet vezetője hangsúlyozta, hogy a megnövekedett mindennapi költségek miatt nagy szükségük van támogatásra. Az összegyűlt adomány a Szimbiózis Alapítványon keresztül a fogyatékkal élő felnőttek étkeztetését segíti, a Magyar Vöröskereszt a befolyt összegből mélyszegénységben élő családok alapvető élelmiszerekkel való napi ellátását biztosítja a Gyermekszáj programon keresztül, az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványnál pedig két gyermektábor finanszírozásához járulnak hozzá a Bizalompontok.
„2020 óta minden márciusban szervezünk hasonló gyűjtést. A mostani eredményekkel együtt több mint 78 millió forint értékű Bizalompontot adományoztak a vásárlók és munkatársaink, melyet mi minden alkalommal kiegészítünk vállalati adománnyal. Nagyon büszkék vagyunk a vásárlói közösségünkre, hálásak vagyunk nekik és hiszünk abban, hogy együtt még nagyon sok jót tehetünk”
– mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan CSR igazgatója.
A szokásos márciusi gyűjtésen kívül az Auchan egyébként számos fronton támogatja a rászorulókat, csak a tavalyi évben több mint 500 millió forint értékű adományt biztosított, és több mint 600 ezer kg élelmiszert mentett meg. Az áruházlánc különféle jótékonysági aktivitásaival közvetlen segítséget nyújtott hátrányos helyzetű családoknak és gyermekeknek, állatmenhelyeknek, de az ukrán válságban is komoly erőfeszítést tettek a kárpátaljaiak, vagy éppen az ukrán Auchan munkatársainak megsegítésére is. Rendszeresen működnek együtt különböző karitatív szervezetekkel, valamint az egyes áruházak vonzáskörzetében is aktívan tevékenykednek a helyi rászoruló közösségek támogatásáért.
Kapcsolódó cikkeink
Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >Karácsonykor esszük meg az éves halfogyasztásunk 35-40 százalékát
Bár a hazai táplálkozás szerint hetente legalább egyszer halat kéne…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >