Több mint 200 ezer SIM-kártyát adott el a Tesco Mobile
Több mint 200 ezer SIM-kártyát adott el a Magyarországon két és fél éve indult Tesco Mobile, a társaság ezzel a feltöltőkártyás piacon 1,5 százalékos részesedést ért el – mondták el a cég vezetői csütörtökön sajtótájékoztatón.
A kártyákhoz mintegy 80 ezer készüléket is vásároltak az ügyfelek, akik összesen mintegy 1,7 milliárd forintot töltöttek már fel SIM-kártyáikra – mondta Kiszely László marketing igazgató. Hozzátette, hogy a kereslet eltolódott az érintőképernyős telefonok felé, így a Tesco Mobile kínálatában szereplő készülékeknek a 90 százaléka már okostelefon.
A társaság elsősorban a Tesco mintegy 3,5 milliós, rendszeres vásárlói táborából próbál ügyfeleket szerezni. Nagy reményeket fűz az idén októberben bevezetett programjához, amelynek keretében a Tesco hűségkártya tulajdonosok a vásárlásaik után havonta gyűjtött pontokat ingyen percekre válthatják a következő hónapban.
Kiszely László véleménye szerint ez egy olyan egyedi ajánlat, amelyet a versenytársak nem tudnak követni. Hozzátette: a cég abban bízik, hogy belátható időn belül megduplázhatja piaci részesedését.
A Tesco Mobile 2012 márciusában kezdte meg működését, a vállalatot a Tesco Globál Áruházak Zrt. és a Vodafone Magyarország alapította 50-50 százalékos részesedéssel. A cég virtuális mobilszolgáltatóként működik, saját hálózati infrastruktúrával nem rendelkezik, a szolgáltatásnyújtáshoz a Vodafone hálózatát bérli.
Szemán Orsolya cégvezető elmondta, hogy a cég még nem termel nyereséget, és egy-két éven belül nem is számítanak arra, hogy nyereségessé válik. Hozzáfűzte, hogy a vállalat mögött két tőkeerős cég áll, és tudomása szerint a tulajdonosok elégedettek az eddigi eredményekkel.
A tájékoztatón szó volt arról is, hogy a Tesco Mobile nem tart a magyar piacon megjelenő versenytársaktól – a saját hálózatot tervező Digitől, vagy a virtuális mobilpiacon terjeszkedő UPC-től. A cég vezetői úgy vélik, nem tőlük fognak ügyfeleket elvinni, a számhordozásban egyelőre nettó felvevők.
A Tesco Mobile-nak világszerte 4,9 millió ügyfele van, az Egyesült Királyságon és Írországon kívül Szlovákiában és Csehországban is működik, és hamarosan Lengyelországban is elindítja szolgáltatását. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >