Több mint 200 ezer SIM-kártyát adott el a Tesco Mobile
Több mint 200 ezer SIM-kártyát adott el a Magyarországon két és fél éve indult Tesco Mobile, a társaság ezzel a feltöltőkártyás piacon 1,5 százalékos részesedést ért el – mondták el a cég vezetői csütörtökön sajtótájékoztatón.
A kártyákhoz mintegy 80 ezer készüléket is vásároltak az ügyfelek, akik összesen mintegy 1,7 milliárd forintot töltöttek már fel SIM-kártyáikra – mondta Kiszely László marketing igazgató. Hozzátette, hogy a kereslet eltolódott az érintőképernyős telefonok felé, így a Tesco Mobile kínálatában szereplő készülékeknek a 90 százaléka már okostelefon.
A társaság elsősorban a Tesco mintegy 3,5 milliós, rendszeres vásárlói táborából próbál ügyfeleket szerezni. Nagy reményeket fűz az idén októberben bevezetett programjához, amelynek keretében a Tesco hűségkártya tulajdonosok a vásárlásaik után havonta gyűjtött pontokat ingyen percekre válthatják a következő hónapban.
Kiszely László véleménye szerint ez egy olyan egyedi ajánlat, amelyet a versenytársak nem tudnak követni. Hozzátette: a cég abban bízik, hogy belátható időn belül megduplázhatja piaci részesedését.
A Tesco Mobile 2012 márciusában kezdte meg működését, a vállalatot a Tesco Globál Áruházak Zrt. és a Vodafone Magyarország alapította 50-50 százalékos részesedéssel. A cég virtuális mobilszolgáltatóként működik, saját hálózati infrastruktúrával nem rendelkezik, a szolgáltatásnyújtáshoz a Vodafone hálózatát bérli.
Szemán Orsolya cégvezető elmondta, hogy a cég még nem termel nyereséget, és egy-két éven belül nem is számítanak arra, hogy nyereségessé válik. Hozzáfűzte, hogy a vállalat mögött két tőkeerős cég áll, és tudomása szerint a tulajdonosok elégedettek az eddigi eredményekkel.
A tájékoztatón szó volt arról is, hogy a Tesco Mobile nem tart a magyar piacon megjelenő versenytársaktól – a saját hálózatot tervező Digitől, vagy a virtuális mobilpiacon terjeszkedő UPC-től. A cég vezetői úgy vélik, nem tőlük fognak ügyfeleket elvinni, a számhordozásban egyelőre nettó felvevők.
A Tesco Mobile-nak világszerte 4,9 millió ügyfele van, az Egyesült Királyságon és Írországon kívül Szlovákiában és Csehországban is működik, és hamarosan Lengyelországban is elindítja szolgáltatását. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >A Columbia Sportswear és az Intuitive Machines bővítette tudományos partnerségét az újabb Hold-misszióval
A Columbia Sportswear tovább teszteli innovatív technológiai határait az Intuitive Machines űrkutató…
Tovább olvasom >Változékony környezetben is növekedéssel, stabil nyereséggel zárta 2024-et az AutoWallis Csoport
398 milliárd forintra növelte árbevételét az AutoWallis Csoport, miközben EBITDA…
Tovább olvasom >