Több mint 1000 terméknek csökkentette az árát az Auchan
Az Auchan már eddig is több, jelentős lépést tett a hazai vásárlóerő megtartásáért. Árpolitikájának köszönhetően januárban és februárban több mint 1000 terméknek az inflációt meghaladó mértékben, átlagosan közel 10%-kal csökkentette az árát. Ezenfelül pedig a nyugdíjasok és a gyermeket nevelő családok további kedvezményben részesülnek. Ők a Bizalomprogram keretében a hétfői nyugdíjas és a csütörtöki családi napon havonta egyszer 5%-os kedvezményt kapnak bevásárlásuk végösszegéből.
Az Auchan elkötelezett a vásárlóerő védelme mellett, ezért eddig is ennek megfelelő kedvező árpolitikát folytatott. 2025-ben az inflációs hatások mérsékléséért a hipermarketekben több mint 1000 élelmiszer és tartós fogyasztási cikk árát csökkentette. Ez azt jelenti, hogy az érintett termékeket átlagosan közel 10%-kal kínálja olcsóbb áron, de bizonyos termékkörök esetében, mint például a tejtermék (több mint 70 tejtermék) vagy húskészítmény (közel 20-féle termék) ez akár 14% is lehet. Vannak olyan termékek, ahol pedig több mint 30 %-os árcsökkenés is elérhető.
Az Auchan törzsvásárlói programja tavaly volt tíz éves, amit a jubileum alkalmából jelentősen megújított a vállalat. Az egyik újdonság éppen az volt, hogy az inflációs hatásoknak leginkább kitett vásárlói csoportoknak mérsékeljék a kiadását. A Bizalomkártyával rendelkező nyugdíjasoknak és a 18 év alatti gyermeket nevelő családosoknak havonta egyszer, az általuk kiválasztott hétfőn vagy csütörtökön 5%-kal kevesebbet kell fizetniük a kiválasztott árucikkekért, amennyiben aktiválják a kupont az OkAuchan applikációban vagy a honlapon. Ezzel – a nagyjából az infláció mértékét kiváltó – kedvezménnyel szeretne segíteni az Auchan a nyugdíjas és a családos törzsvásárlóinak.
„A vásárlóerő megőrzése évek óta stratégiai célunk. Ennek érdekében számos lépést tettünk már, csak az idei évben több mint 1000 terméknek átlagosan közel 10%-kal vittük már lejjebb az árát. Ráadásul annak a két vásárlói csoportnak, akik a leginkább kitettek az inflációs hatásnak nagyjából az infláció mértékével megegyező kedvezményt adunk, hogy ne kelljen visszavenniük a fogyasztásukból. Bízunk benne, hogy ezzel és egyéb akcióinkkal és kedvezményeinkkel sikerül hozzájárulnunk a hazai lakosság anyagi terheinek csökkentéséhez, és ezek a kezdeményezések vásárlóinknak valós és érezhető könnyebbséget jelentenek”
– mondta el Nagy Attila, az Auchan Magyarország értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >