Több mint 1000 terméknek csökkentette az árát az Auchan
Az Auchan már eddig is több, jelentős lépést tett a hazai vásárlóerő megtartásáért. Árpolitikájának köszönhetően januárban és februárban több mint 1000 terméknek az inflációt meghaladó mértékben, átlagosan közel 10%-kal csökkentette az árát. Ezenfelül pedig a nyugdíjasok és a gyermeket nevelő családok további kedvezményben részesülnek. Ők a Bizalomprogram keretében a hétfői nyugdíjas és a csütörtöki családi napon havonta egyszer 5%-os kedvezményt kapnak bevásárlásuk végösszegéből.
Az Auchan elkötelezett a vásárlóerő védelme mellett, ezért eddig is ennek megfelelő kedvező árpolitikát folytatott. 2025-ben az inflációs hatások mérsékléséért a hipermarketekben több mint 1000 élelmiszer és tartós fogyasztási cikk árát csökkentette. Ez azt jelenti, hogy az érintett termékeket átlagosan közel 10%-kal kínálja olcsóbb áron, de bizonyos termékkörök esetében, mint például a tejtermék (több mint 70 tejtermék) vagy húskészítmény (közel 20-féle termék) ez akár 14% is lehet. Vannak olyan termékek, ahol pedig több mint 30 %-os árcsökkenés is elérhető.
Az Auchan törzsvásárlói programja tavaly volt tíz éves, amit a jubileum alkalmából jelentősen megújított a vállalat. Az egyik újdonság éppen az volt, hogy az inflációs hatásoknak leginkább kitett vásárlói csoportoknak mérsékeljék a kiadását. A Bizalomkártyával rendelkező nyugdíjasoknak és a 18 év alatti gyermeket nevelő családosoknak havonta egyszer, az általuk kiválasztott hétfőn vagy csütörtökön 5%-kal kevesebbet kell fizetniük a kiválasztott árucikkekért, amennyiben aktiválják a kupont az OkAuchan applikációban vagy a honlapon. Ezzel – a nagyjából az infláció mértékét kiváltó – kedvezménnyel szeretne segíteni az Auchan a nyugdíjas és a családos törzsvásárlóinak.
„A vásárlóerő megőrzése évek óta stratégiai célunk. Ennek érdekében számos lépést tettünk már, csak az idei évben több mint 1000 terméknek átlagosan közel 10%-kal vittük már lejjebb az árát. Ráadásul annak a két vásárlói csoportnak, akik a leginkább kitettek az inflációs hatásnak nagyjából az infláció mértékével megegyező kedvezményt adunk, hogy ne kelljen visszavenniük a fogyasztásukból. Bízunk benne, hogy ezzel és egyéb akcióinkkal és kedvezményeinkkel sikerül hozzájárulnunk a hazai lakosság anyagi terheinek csökkentéséhez, és ezek a kezdeményezések vásárlóinknak valós és érezhető könnyebbséget jelentenek”
– mondta el Nagy Attila, az Auchan Magyarország értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >