Több mint 1000 terméknek csökkentette az árát az Auchan
Az Auchan már eddig is több, jelentős lépést tett a hazai vásárlóerő megtartásáért. Árpolitikájának köszönhetően januárban és februárban több mint 1000 terméknek az inflációt meghaladó mértékben, átlagosan közel 10%-kal csökkentette az árát. Ezenfelül pedig a nyugdíjasok és a gyermeket nevelő családok további kedvezményben részesülnek. Ők a Bizalomprogram keretében a hétfői nyugdíjas és a csütörtöki családi napon havonta egyszer 5%-os kedvezményt kapnak bevásárlásuk végösszegéből.
Az Auchan elkötelezett a vásárlóerő védelme mellett, ezért eddig is ennek megfelelő kedvező árpolitikát folytatott. 2025-ben az inflációs hatások mérsékléséért a hipermarketekben több mint 1000 élelmiszer és tartós fogyasztási cikk árát csökkentette. Ez azt jelenti, hogy az érintett termékeket átlagosan közel 10%-kal kínálja olcsóbb áron, de bizonyos termékkörök esetében, mint például a tejtermék (több mint 70 tejtermék) vagy húskészítmény (közel 20-féle termék) ez akár 14% is lehet. Vannak olyan termékek, ahol pedig több mint 30 %-os árcsökkenés is elérhető.
Az Auchan törzsvásárlói programja tavaly volt tíz éves, amit a jubileum alkalmából jelentősen megújított a vállalat. Az egyik újdonság éppen az volt, hogy az inflációs hatásoknak leginkább kitett vásárlói csoportoknak mérsékeljék a kiadását. A Bizalomkártyával rendelkező nyugdíjasoknak és a 18 év alatti gyermeket nevelő családosoknak havonta egyszer, az általuk kiválasztott hétfőn vagy csütörtökön 5%-kal kevesebbet kell fizetniük a kiválasztott árucikkekért, amennyiben aktiválják a kupont az OkAuchan applikációban vagy a honlapon. Ezzel – a nagyjából az infláció mértékét kiváltó – kedvezménnyel szeretne segíteni az Auchan a nyugdíjas és a családos törzsvásárlóinak.
„A vásárlóerő megőrzése évek óta stratégiai célunk. Ennek érdekében számos lépést tettünk már, csak az idei évben több mint 1000 terméknek átlagosan közel 10%-kal vittük már lejjebb az árát. Ráadásul annak a két vásárlói csoportnak, akik a leginkább kitettek az inflációs hatásnak nagyjából az infláció mértékével megegyező kedvezményt adunk, hogy ne kelljen visszavenniük a fogyasztásukból. Bízunk benne, hogy ezzel és egyéb akcióinkkal és kedvezményeinkkel sikerül hozzájárulnunk a hazai lakosság anyagi terheinek csökkentéséhez, és ezek a kezdeményezések vásárlóinknak valós és érezhető könnyebbséget jelentenek”
– mondta el Nagy Attila, az Auchan Magyarország értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >