Több mint 1000 terméknek csökkentette az árát az Auchan
Az Auchan már eddig is több, jelentős lépést tett a hazai vásárlóerő megtartásáért. Árpolitikájának köszönhetően januárban és februárban több mint 1000 terméknek az inflációt meghaladó mértékben, átlagosan közel 10%-kal csökkentette az árát. Ezenfelül pedig a nyugdíjasok és a gyermeket nevelő családok további kedvezményben részesülnek. Ők a Bizalomprogram keretében a hétfői nyugdíjas és a csütörtöki családi napon havonta egyszer 5%-os kedvezményt kapnak bevásárlásuk végösszegéből.
Az Auchan elkötelezett a vásárlóerő védelme mellett, ezért eddig is ennek megfelelő kedvező árpolitikát folytatott. 2025-ben az inflációs hatások mérsékléséért a hipermarketekben több mint 1000 élelmiszer és tartós fogyasztási cikk árát csökkentette. Ez azt jelenti, hogy az érintett termékeket átlagosan közel 10%-kal kínálja olcsóbb áron, de bizonyos termékkörök esetében, mint például a tejtermék (több mint 70 tejtermék) vagy húskészítmény (közel 20-féle termék) ez akár 14% is lehet. Vannak olyan termékek, ahol pedig több mint 30 %-os árcsökkenés is elérhető.
Az Auchan törzsvásárlói programja tavaly volt tíz éves, amit a jubileum alkalmából jelentősen megújított a vállalat. Az egyik újdonság éppen az volt, hogy az inflációs hatásoknak leginkább kitett vásárlói csoportoknak mérsékeljék a kiadását. A Bizalomkártyával rendelkező nyugdíjasoknak és a 18 év alatti gyermeket nevelő családosoknak havonta egyszer, az általuk kiválasztott hétfőn vagy csütörtökön 5%-kal kevesebbet kell fizetniük a kiválasztott árucikkekért, amennyiben aktiválják a kupont az OkAuchan applikációban vagy a honlapon. Ezzel – a nagyjából az infláció mértékét kiváltó – kedvezménnyel szeretne segíteni az Auchan a nyugdíjas és a családos törzsvásárlóinak.
„A vásárlóerő megőrzése évek óta stratégiai célunk. Ennek érdekében számos lépést tettünk már, csak az idei évben több mint 1000 terméknek átlagosan közel 10%-kal vittük már lejjebb az árát. Ráadásul annak a két vásárlói csoportnak, akik a leginkább kitettek az inflációs hatásnak nagyjából az infláció mértékével megegyező kedvezményt adunk, hogy ne kelljen visszavenniük a fogyasztásukból. Bízunk benne, hogy ezzel és egyéb akcióinkkal és kedvezményeinkkel sikerül hozzájárulnunk a hazai lakosság anyagi terheinek csökkentéséhez, és ezek a kezdeményezések vásárlóinknak valós és érezhető könnyebbséget jelentenek”
– mondta el Nagy Attila, az Auchan Magyarország értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >