Több mint 100 új magyar termék a Tesco áruházak polcain
Április 4-től 25 új regionális beszállító több mint 100 terméke kapható a pécsi, szekszárdi és kaposvári Tesco áruházaiban, az országos választékon túlmenően. A termékek a Tesco-Global Áruházak Zrt. Regionális Beszállítói Fórum programja keretében 2010 novemberében Pécsett rendezett, harmadik beszállítói találkozójának eredményeként kerülnek a polcokra. Az új termékeket kivétel nélkül a régióban működő kis- és középvállalkozások állítják elő. Olyan specialitások is szerepelnek közöttük, mint a sajtos túra felvágott, a lókolbász, a különböző házi tészta- és lekvárfélék, vagy a magyaros rozsos kenyér.
A mostantól elérhető új hazai termékek között több olyan termék – többek között a régió 24 fajta bora és többféle pécsi pékáru – is szerepel, amelyek az ország összes Tesco áruházában kaphatóak.
A Tesco-Global Áruházak Zrt., mint a hazai beszállítók legnagyobb partnere (közel 1000 magyar beszállítóval áll kapcsolatban) 2009 novemberében egyedülálló párbeszédsorozatot kezdeményezett a helyi közösségek gazdasági szereplőivel. A vállalat elsőként Hajdú-Bihar, Borsod-Abaúj-Zemplén és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékből hívott meg lehetséges beszállítókat arra a Debrecenben tartott fórumra, ahol a kis- és középvállalkozások bemutathatták cégüket, termékeiket és termelési kapacitásukat. Az első fórumnak köszönhetően már 15 regionális beszállító partner mintegy 52 terméke kapható a kelet-magyarországi régió Tesco áruházaiban. A következő Regionális Beszállítói Fórum tavaly júniusban, Sopronban került megrendezésre, ahol is a Tesco képviselői négy megye, Győr-Moson-Sopron, Zala, Vas és Veszprém megye kis- és középvállalkozóival találkoztak. A párbeszéd eredményeképpen 23 új regionális beszállító több mint 80 hazai terméke kapható a nyugat-magyarországi Tesco áruházakban.
Az áruházlánc folytatja a Regionális Beszállítói Fórum programját. A következő regionális fórumra 2011. június 2-án kerül majd sor, ahol három megye, Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megye kis- és középvállalkozóival szeretne megismerkedni a Tesco. Az áruházlánc továbbra is olyan partnereket keres, akik saját régiójuk specialitásait állítják elő és elérhetővé kívánják tenni azokat a Tesco áruházaiban is.
„A Regionális Beszállítói Fórum kiemelt jelentőségű a Tesco számára, hiszen elkötelezettek vagyunk a magyar áruk és a magyar gazdaság mellett, továbbra is támogatni kívánjuk a hazai kis- és középvállalkozások fejlődését. Célunk, hogy fogyasztóink elérhető árakon, még több helyi specialitásból válogathassanak áruházainkban. Tapasztalataink azt mutatják, hogy vásárlóink szívesen látnak a polcokon saját régiójukból származó termékeket, amelyek felé fokozott bizalommal fordulnak” – mondta el Iglódi-Csató Judit, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >