Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan átlagosan 9 százalékkal, köztük olyan alaptermékekét is, mint a tej, a kenyér, a hús, a gyümölcs és a zöldség.
A lépés az állandó választékban megtalálható 350 biotermék mintegy harmadát érinti – közölte a diszkont.
Az árcsökkentésről, amely a Lidl Svájc legnagyobb árcsökkentése a biotermékek esetében, azt követően döntött a kiskereskedő, hogy 2023-ban rekordforgalmat ért el, köszönhetően biotermék-kínálatának. A vállalat azt is jelezte, hogy az árcsökkentés költségét nem a termelők, hanem a Lidl viseli.
A német diszkontcég tavaly több mint 600 hagyományos termék árát csökkentette.
A svájci diszkontlánc biominősített sajátmárkás termékeit a „Bio Organic” címke alatt forgalmazza. A svájci kereszttel jelölt termékek Svájcban kerülnek előállításra a Bio Suisse irányelveinek megfelelően.
Bár a K-Tipp (14/23) és a Beobachter (02/24) fogyasztói magazinok által végzett árösszehasonlítás szerint már eddig is a Lidl kínálta Svájcban a legolcsóbban a bioélelmiszereket, a diszkont továbbra is az árak csökkentésére törekszik.
A biotermékek iránti vásárlói kereslet az elmúlt években folyamatosan nőtt. Ez a tendencia a Lidl Svájc forgalmában is tükröződik: a pandémiát megelőző 2019-es évhez képest 2023-ban több mint 100%-kal nőtt a biotermékek forgalma.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >