Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan átlagosan 9 százalékkal, köztük olyan alaptermékekét is, mint a tej, a kenyér, a hús, a gyümölcs és a zöldség.
A lépés az állandó választékban megtalálható 350 biotermék mintegy harmadát érinti – közölte a diszkont.
Az árcsökkentésről, amely a Lidl Svájc legnagyobb árcsökkentése a biotermékek esetében, azt követően döntött a kiskereskedő, hogy 2023-ban rekordforgalmat ért el, köszönhetően biotermék-kínálatának. A vállalat azt is jelezte, hogy az árcsökkentés költségét nem a termelők, hanem a Lidl viseli.
A német diszkontcég tavaly több mint 600 hagyományos termék árát csökkentette.
A svájci diszkontlánc biominősített sajátmárkás termékeit a „Bio Organic” címke alatt forgalmazza. A svájci kereszttel jelölt termékek Svájcban kerülnek előállításra a Bio Suisse irányelveinek megfelelően.
Bár a K-Tipp (14/23) és a Beobachter (02/24) fogyasztói magazinok által végzett árösszehasonlítás szerint már eddig is a Lidl kínálta Svájcban a legolcsóbban a bioélelmiszereket, a diszkont továbbra is az árak csökkentésére törekszik.
A biotermékek iránti vásárlói kereslet az elmúlt években folyamatosan nőtt. Ez a tendencia a Lidl Svájc forgalmában is tükröződik: a pandémiát megelőző 2019-es évhez képest 2023-ban több mint 100%-kal nőtt a biotermékek forgalma.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >