Több mint 10 év után először áll elő nagyobb Crystal Light innovációval a Kraft Heinz
Az élelmiszeripari óriás Mixology, Immunity és Energy néven új kínálatot vezet be, miközben az italmixek logójának és csomagolásának újratervezésével segíti azok polcokon való megjelenését.
A Kraft Heinz Crystal Light márkája több mint egy évtized után először bővíti portfólióját három újdonsággal: a Mixology, az Immunity és Energy néven futó termékekkel – közölte a vállalat. Az új termékcsalád két terület – a koktélok, ahol a Crystal Lightot már használják a fogyasztók, és a funkcionális italok – népszerűségének növekedését igyekszik kihasználni.
A Kraft Heinz szerint számos fogyasztó már most is mixerként használja a Crystal Light termékeket. A Crystal Light Mixology Multipack háromféle ízesítésben – Watermelon Margarita, Black Mojito és Mai Tai – kapható, amelyek alkoholos italban vagy mocktailban is jól érvényesülnek.
Az új Immunity és Energy termékcsaládok bevezetése a funkcionális előnyök iránt a Circana adatai szerint 2023-ban közel 50%-kal megugró keresletre válasz. A narancs-mandarin és az áfonya-gránátalma ízvariánsokat tartalmazó Immunity termékcsaládot a gyártó az immunrendszer támogatása céljából cinkkel és C-vitaminnal dúsította. A málnás limonádét, klasszikus limonádét és gyümölcspuncsot magába foglaló Energy termékcsalád pedig 75 mg koffeint tartalmaz.
A lépéssel a vállalat nemcsak közelebb hozza a márkát a fogyasztók igényeihez, hanem újabb fogyasztási alkalmakat is teremt.
A Crystal Light a legújabb Kraft Heinz márka, amely évek óta most először megy át nagyobb megújuláso, ugyanis az élelmiszer- és italgyártó 2027-ig 2 milliárd dollárral kívánja növelni nettó árbevételét.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Budapest ad otthont Európa legjelentősebb innovációs rendezvényének
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >5. Foodconf: Ahol a résztvevők ráharapnak az élelmiszer-innovációk ízére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyar diákok megcsinálták: a Samsung nemzetközi kihívásának győztesei között a csapat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kedvezőek a globális kínálati kilátások a legfontosabb élelmiszer-alapanyagoknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Keleti Arthur: „Az ember az AI-t nem azért hozta létre, mert semmit nem akar csinálni” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

