Több mint 10 év után először áll elő nagyobb Crystal Light innovációval a Kraft Heinz
Az élelmiszeripari óriás Mixology, Immunity és Energy néven új kínálatot vezet be, miközben az italmixek logójának és csomagolásának újratervezésével segíti azok polcokon való megjelenését.
A Kraft Heinz Crystal Light márkája több mint egy évtized után először bővíti portfólióját három újdonsággal: a Mixology, az Immunity és Energy néven futó termékekkel – közölte a vállalat. Az új termékcsalád két terület – a koktélok, ahol a Crystal Lightot már használják a fogyasztók, és a funkcionális italok – népszerűségének növekedését igyekszik kihasználni.
A Kraft Heinz szerint számos fogyasztó már most is mixerként használja a Crystal Light termékeket. A Crystal Light Mixology Multipack háromféle ízesítésben – Watermelon Margarita, Black Mojito és Mai Tai – kapható, amelyek alkoholos italban vagy mocktailban is jól érvényesülnek.
Az új Immunity és Energy termékcsaládok bevezetése a funkcionális előnyök iránt a Circana adatai szerint 2023-ban közel 50%-kal megugró keresletre válasz. A narancs-mandarin és az áfonya-gránátalma ízvariánsokat tartalmazó Immunity termékcsaládot a gyártó az immunrendszer támogatása céljából cinkkel és C-vitaminnal dúsította. A málnás limonádét, klasszikus limonádét és gyümölcspuncsot magába foglaló Energy termékcsalád pedig 75 mg koffeint tartalmaz.
A lépéssel a vállalat nemcsak közelebb hozza a márkát a fogyasztók igényeihez, hanem újabb fogyasztási alkalmakat is teremt.
A Crystal Light a legújabb Kraft Heinz márka, amely évek óta most először megy át nagyobb megújuláso, ugyanis az élelmiszer- és italgyártó 2027-ig 2 milliárd dollárral kívánja növelni nettó árbevételét.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Unicum, Unicum Szilva, Unicum Barista díszdobozban
Unicum/Unicum Szilva/Unicum Barista 0,7 l díszdobozban 2 minitermékkel Unicum/Unicum Szilva/Unicum…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >