Több mint 10 év után először áll elő nagyobb Crystal Light innovációval a Kraft Heinz
Az élelmiszeripari óriás Mixology, Immunity és Energy néven új kínálatot vezet be, miközben az italmixek logójának és csomagolásának újratervezésével segíti azok polcokon való megjelenését.
A Kraft Heinz Crystal Light márkája több mint egy évtized után először bővíti portfólióját három újdonsággal: a Mixology, az Immunity és Energy néven futó termékekkel – közölte a vállalat. Az új termékcsalád két terület – a koktélok, ahol a Crystal Lightot már használják a fogyasztók, és a funkcionális italok – népszerűségének növekedését igyekszik kihasználni.
A Kraft Heinz szerint számos fogyasztó már most is mixerként használja a Crystal Light termékeket. A Crystal Light Mixology Multipack háromféle ízesítésben – Watermelon Margarita, Black Mojito és Mai Tai – kapható, amelyek alkoholos italban vagy mocktailban is jól érvényesülnek.
Az új Immunity és Energy termékcsaládok bevezetése a funkcionális előnyök iránt a Circana adatai szerint 2023-ban közel 50%-kal megugró keresletre válasz. A narancs-mandarin és az áfonya-gránátalma ízvariánsokat tartalmazó Immunity termékcsaládot a gyártó az immunrendszer támogatása céljából cinkkel és C-vitaminnal dúsította. A málnás limonádét, klasszikus limonádét és gyümölcspuncsot magába foglaló Energy termékcsalád pedig 75 mg koffeint tartalmaz.
A lépéssel a vállalat nemcsak közelebb hozza a márkát a fogyasztók igényeihez, hanem újabb fogyasztási alkalmakat is teremt.
A Crystal Light a legújabb Kraft Heinz márka, amely évek óta most először megy át nagyobb megújuláso, ugyanis az élelmiszer- és italgyártó 2027-ig 2 milliárd dollárral kívánja növelni nettó árbevételét.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Közös nyilatkozatban hívják fel a figyelmet a BIOEAST-tagországok a fenntartható természeti erőforrás-használathoz kapcsolódó kutatás és innováció fontosságára
A soros magyar EU-elnökség a BIOEAST kezdeményezéssel együttműködve magas szintű…
Tovább olvasom >Egyre átgondoltabb AI-fejlesztések zajlanak
Az innovációban élenjáró és a digitális átállást kiemelten kezelő cégeknél…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >