Több mint 10 év után először áll elő nagyobb Crystal Light innovációval a Kraft Heinz
Az élelmiszeripari óriás Mixology, Immunity és Energy néven új kínálatot vezet be, miközben az italmixek logójának és csomagolásának újratervezésével segíti azok polcokon való megjelenését.
A Kraft Heinz Crystal Light márkája több mint egy évtized után először bővíti portfólióját három újdonsággal: a Mixology, az Immunity és Energy néven futó termékekkel – közölte a vállalat. Az új termékcsalád két terület – a koktélok, ahol a Crystal Lightot már használják a fogyasztók, és a funkcionális italok – népszerűségének növekedését igyekszik kihasználni.
A Kraft Heinz szerint számos fogyasztó már most is mixerként használja a Crystal Light termékeket. A Crystal Light Mixology Multipack háromféle ízesítésben – Watermelon Margarita, Black Mojito és Mai Tai – kapható, amelyek alkoholos italban vagy mocktailban is jól érvényesülnek.
Az új Immunity és Energy termékcsaládok bevezetése a funkcionális előnyök iránt a Circana adatai szerint 2023-ban közel 50%-kal megugró keresletre válasz. A narancs-mandarin és az áfonya-gránátalma ízvariánsokat tartalmazó Immunity termékcsaládot a gyártó az immunrendszer támogatása céljából cinkkel és C-vitaminnal dúsította. A málnás limonádét, klasszikus limonádét és gyümölcspuncsot magába foglaló Energy termékcsalád pedig 75 mg koffeint tartalmaz.
A lépéssel a vállalat nemcsak közelebb hozza a márkát a fogyasztók igényeihez, hanem újabb fogyasztási alkalmakat is teremt.
A Crystal Light a legújabb Kraft Heinz márka, amely évek óta most először megy át nagyobb megújuláso, ugyanis az élelmiszer- és italgyártó 2027-ig 2 milliárd dollárral kívánja növelni nettó árbevételét.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
A kormány támogatja a magyar borászat megújulását és hagyományainak megőrzését
Régóta a mezőgazdaság zászlóshajójaként tekintünk a mindig megújulni képes borágazatra,…
Tovább olvasom >Újabb 320 millió forinttal gyorsít a Cleango mobil autómosó
Zöld innováció magyar módra. 100 millió forint friss tőkebevonással és…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >