Több millió csokinyuszi vár gazdára a Tesco áruházakban

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 03. 30. 00:00

Az áruházlánc idén is élénk keresletre, mintegy 10 millió húsvéti csokifigura és 800 tonna sonkaféle eladására számít.

Március elején már a Tesco áruházak polcaira kerültek a
húsvéti édességek, a vásárlók változatos kínálatból válogathatnak, de
hagyományosan a tojások és nyuszi figurák keresettek. Ezekből kapható tej-, ét-
és nugát csokoládéból készült, üreges, töltött, sőt diabetikus is. A forgalom
45 százalékát az olcsóbb nugát figurák teszik ki.

A Tesco füstölthús-kínálatának nagy része sertéshúsból
készült, lapocka, tarja, comb és karaj. Ezek 70 százaléka Tesco sajátmárkás
termék. Szezonálisan báránygerinc és -comb is vásárolható a Tesco
hipermarketekben.

 A Tesco-Global Zrt. áruházainak többéves tapasztalata
azt mutatja, hogy a húsvéti készülődés 5-6 hetes időszakának utolsó két hetében
élénkül meg igazán a forgalom. Bár valószínűleg a húsvéti nagybevásárlást sokan
április elejére időzítik, a Tesco áruházakban már megélénkült a kereslet a
jellegzetes ünnepi kellékek, a tojásfestékek, locsolókölnik és húsvéti
dekorációs termékek iránt.

Kapcsolódó cikkeink