Több millió csokinyuszi vár gazdára a Tesco áruházakban
Az áruházlánc idén is élénk keresletre, mintegy 10 millió húsvéti csokifigura és 800 tonna sonkaféle eladására számít.
Március elején már a Tesco áruházak polcaira kerültek a
húsvéti édességek, a vásárlók változatos kínálatból válogathatnak, de
hagyományosan a tojások és nyuszi figurák keresettek. Ezekből kapható tej-, ét-
és nugát csokoládéból készült, üreges, töltött, sőt diabetikus is. A forgalom
45 százalékát az olcsóbb nugát figurák teszik ki.
A Tesco füstölthús-kínálatának nagy része sertéshúsból
készült, lapocka, tarja, comb és karaj. Ezek 70 százaléka Tesco sajátmárkás
termék. Szezonálisan báránygerinc és -comb is vásárolható a Tesco
hipermarketekben.
A Tesco-Global Zrt. áruházainak többéves tapasztalata
azt mutatja, hogy a húsvéti készülődés 5-6 hetes időszakának utolsó két hetében
élénkül meg igazán a forgalom. Bár valószínűleg a húsvéti nagybevásárlást sokan
április elejére időzítik, a Tesco áruházakban már megélénkült a kereslet a
jellegzetes ünnepi kellékek, a tojásfestékek, locsolókölnik és húsvéti
dekorációs termékek iránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >