Több millió csokinyuszi vár gazdára a Tesco áruházakban
Az áruházlánc idén is élénk keresletre, mintegy 10 millió húsvéti csokifigura és 800 tonna sonkaféle eladására számít.
Március elején már a Tesco áruházak polcaira kerültek a
húsvéti édességek, a vásárlók változatos kínálatból válogathatnak, de
hagyományosan a tojások és nyuszi figurák keresettek. Ezekből kapható tej-, ét-
és nugát csokoládéból készült, üreges, töltött, sőt diabetikus is. A forgalom
45 százalékát az olcsóbb nugát figurák teszik ki.
A Tesco füstölthús-kínálatának nagy része sertéshúsból
készült, lapocka, tarja, comb és karaj. Ezek 70 százaléka Tesco sajátmárkás
termék. Szezonálisan báránygerinc és -comb is vásárolható a Tesco
hipermarketekben.
A Tesco-Global Zrt. áruházainak többéves tapasztalata
azt mutatja, hogy a húsvéti készülődés 5-6 hetes időszakának utolsó két hetében
élénkül meg igazán a forgalom. Bár valószínűleg a húsvéti nagybevásárlást sokan
április elejére időzítik, a Tesco áruházakban már megélénkült a kereslet a
jellegzetes ünnepi kellékek, a tojásfestékek, locsolókölnik és húsvéti
dekorációs termékek iránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >