Több milliárdot vesztett a köztéri reklámpiac
Nagyot zuhant tavaly a közterületi reklámpiac: 2008-hoz képest 5-6 milliárd forinttal költhettek kevesebbet a cégek óriásplakátokon, citylight posztereken, híroszlopokon, építési hálókon és járműreklámon történő hirdetésre.
Az outdoor reklámpiac forgalma így a 2008-as körülbelül 20 milliárd forintról tavaly 14-15 milliárdra mérséklődhetett. Mivel kevesebb a hirdető, a reklámcégek mind több óriásplakát-állványt szerelnek le, mert azok nem hozzák vissza az árukat.
A hirdetési felületek száma így tavaly év végére körülbelül 5-10 százalékkal, 50 ezer körülire csökkent. Szakértők szerint az idén már lesznek pozitív jelek a közterületi reklámozásban, az év egészére stagnálást várnak – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >