Több milliárdot vesztett a köztéri reklámpiac
Nagyot zuhant tavaly a közterületi reklámpiac: 2008-hoz képest 5-6 milliárd forinttal költhettek kevesebbet a cégek óriásplakátokon, citylight posztereken, híroszlopokon, építési hálókon és járműreklámon történő hirdetésre.
Az outdoor reklámpiac forgalma így a 2008-as körülbelül 20 milliárd forintról tavaly 14-15 milliárdra mérséklődhetett. Mivel kevesebb a hirdető, a reklámcégek mind több óriásplakát-állványt szerelnek le, mert azok nem hozzák vissza az árukat.
A hirdetési felületek száma így tavaly év végére körülbelül 5-10 százalékkal, 50 ezer körülire csökkent. Szakértők szerint az idén már lesznek pozitív jelek a közterületi reklámozásban, az év egészére stagnálást várnak – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >