Több milliárdot vesztett a köztéri reklámpiac
Nagyot zuhant tavaly a közterületi reklámpiac: 2008-hoz képest 5-6 milliárd forinttal költhettek kevesebbet a cégek óriásplakátokon, citylight posztereken, híroszlopokon, építési hálókon és járműreklámon történő hirdetésre.
Az outdoor reklámpiac forgalma így a 2008-as körülbelül 20 milliárd forintról tavaly 14-15 milliárdra mérséklődhetett. Mivel kevesebb a hirdető, a reklámcégek mind több óriásplakát-állványt szerelnek le, mert azok nem hozzák vissza az árukat.
A hirdetési felületek száma így tavaly év végére körülbelül 5-10 százalékkal, 50 ezer körülire csökkent. Szakértők szerint az idén már lesznek pozitív jelek a közterületi reklámozásban, az év egészére stagnálást várnak – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >42 százalékkal csökkent a nettó üvegházhatású gázkibocsátásunk 1990-hez képest
Hazánk az európai viszonylatban jelenleg elért hetedik legjobb eredményével a…
Tovább olvasom >Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >