Több milliárdot vesztett a köztéri reklámpiac
Nagyot zuhant tavaly a közterületi reklámpiac: 2008-hoz képest 5-6 milliárd forinttal költhettek kevesebbet a cégek óriásplakátokon, citylight posztereken, híroszlopokon, építési hálókon és járműreklámon történő hirdetésre.
Az outdoor reklámpiac forgalma így a 2008-as körülbelül 20 milliárd forintról tavaly 14-15 milliárdra mérséklődhetett. Mivel kevesebb a hirdető, a reklámcégek mind több óriásplakát-állványt szerelnek le, mert azok nem hozzák vissza az árukat.
A hirdetési felületek száma így tavaly év végére körülbelül 5-10 százalékkal, 50 ezer körülire csökkent. Szakértők szerint az idén már lesznek pozitív jelek a közterületi reklámozásban, az év egészére stagnálást várnak – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >