Több milliárdot vesztett a köztéri reklámpiac
Nagyot zuhant tavaly a közterületi reklámpiac: 2008-hoz képest 5-6 milliárd forinttal költhettek kevesebbet a cégek óriásplakátokon, citylight posztereken, híroszlopokon, építési hálókon és járműreklámon történő hirdetésre.
Az outdoor reklámpiac forgalma így a 2008-as körülbelül 20 milliárd forintról tavaly 14-15 milliárdra mérséklődhetett. Mivel kevesebb a hirdető, a reklámcégek mind több óriásplakát-állványt szerelnek le, mert azok nem hozzák vissza az árukat.
A hirdetési felületek száma így tavaly év végére körülbelül 5-10 százalékkal, 50 ezer körülire csökkent. Szakértők szerint az idén már lesznek pozitív jelek a közterületi reklámozásban, az év egészére stagnálást várnak – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >