Több ezer gyermeket támogat a METRO
A METRO Kereskedelmi Kft. minden évben nagy hangsúlyt fektet a jótékonyságra. A gondosan kiválogatott minőségi termékeikkel idén is azt szeretnék, hogy minél több rászorulónak segíthessenek. Ezt azonban nem csak az év végi időszakra korlátozzák, mert azon kívül, hogy az év során összesen közel 330 millió forint értékű élelmiszert adtak át a Magyar Élelmiszerbanknak, kifejezett szándékuk volt, hogy az adományozási szempontból csúcsidőszaknak tekinthető december mellett a jövő év elején is továbbsegítsenek non-food termékekkel azoknak, akiknek matracra, takaróra, ruhára van szüksége.
A METRO a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Magyar Egyesület segítségével összesen 2250 kg banán, 1750 kg narancs, valamint 300 csomag élelmiszert osztott ki. Most már több éve ennek egy részét a Parlamenti Karácsony alkalmával kapta meg az ott jelenlévő mintegy 900 gyermek. A vállalat képviselői azonban nem csak a Parlamentben, de olyan helyszíneken is támogatták az egyesület munkáját, mint a budapesti Westend City Center, ahol a Mindenki Karácsonya című eseményen további 300 gyermek részesült értékes adományokban. Hétvégén a Nevelőszülői Karácsony alkalmával több mint 100 gyermek, az Operaház Diótörő című előadásán pedig 1000 gyermek vihette haza a METRO friss gyümölcsökből álló ajándékcsomagjait.
Vidéken a METRO a Máltai Szeretetszolgálat segítségével 600 kg gyümölcsöt juttatott el kecskeméti rászorulóknak, elsősorban gyerekeknek. A „Jónak lenni jó” kampány minden évben hatalmas segítséget nyújt mindazok számára, akiknek nélkülözniük kell az ünnepek alatt. A cég az adományozás mellett a személyes jelenlétet is kiemelten fontosnak tartja, így a helyi rendezvényen a felajánlott adományt a vállalat vezérigazgatója személyesen adta át.
Az áruházlánc több ezer kilogramm élelmiszeradományával számtalan hátrányos helyzetű vagy fogyatékkal élő fiatalnak teszi könnyebbé a decemberi időszakot. A Kisvirtuózok Alapítvány gyermekgálájának támogatásával pedig igyekszik felhívni a figyelmet a tehetséggondozás fontosságára is.
A METRO azzal is tisztában van, hogy a jótékonyság nem korlátozódhat csak az év végére, ezért kifejezetten az adományozás szempontjából „csendesebb” év eleji időszakban a Magyar Vöröskeresztnek többszázezer forint értékű non-food termékeket ajánl fel – egyebek mellett matracokat, takarókat, ruházati termékeket – amelyeket a legnagyobb hazai humanitárius szervezet juttat el azokhoz, akik ezeket nélkülözni kénytelenek.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >