Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
Közeledik a húsvét, az ünnep ideje, s a legtöbb családban az elkövetkező napokra időzítik a nagyobb bevásárlásokat. A SPAR Magyarország számára fontos a vevők minőségi és mennyiségi kiszolgálása, ezért a hazai áruházlánc 2023. március 30. és április 8. között egyes termékek esetében megnöveli a maximálisan megvásárolható mennyiséget.

Indul a húsvétig tartó akció
Az intézkedésnek köszönhetően a kristálycukorból már 4 kilogrammot, lisztből 10 kilogrammot, csirkemellből 4 kilogrammot vagy négy tálcányit, 1 literes olajból 4 darabot, tojásból 50 darabot, 2,8%-os UHT tejből pedig 6 litert vásárolhatnak egy-egy alkalommal a SPAR vevői. Ezzel a vállalat jelentősen megemelte a korábban elérhető mennyiségi plafont.
„Tavaly augusztusban azért kellett egyes árucikkekre mennyiségi korlátozást bevezetnünk, mert így tudtuk mindenki számára elérhetővé tenni a friss, minőségi termékeinket. Úgy tapasztaltuk, hogy ezt az intézkedést szükségesnek tartották, és elfogadták a fogyasztók is. A húsvéti időszakra tekintettel az eddig limitált darabszámban vagy mennyiségben kapható egyes alapvető élelmiszerek esetében megemeljük a megvásárolható mennyiséget a SPAR, INTERSPAR és City SPAR áruházakban, valamint a SPAR Online shopban, ezzel is alkalmazkodva vevőink igényeihez”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az alábbi termékek maximálisan megvásárolható mennyisége 2023. március 30. és április 8. között a SPAR, INTERSPAR és City SPAR áruházakban, valamint a SPAR Online shopban az alábbiak szerint alakul:
Kapcsolódó cikkeink
Piszkos ketrecek, globális veszélyek: tyúkok milliói szenvednek világszerte
Egy friss nemzetközi jelentés rávilágított: több mint harmincöt országban tartanak…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >