Tizenötezer önkiszolgáló kasszát telepít üzleteibe a lengyel Biedronka
A Biedronka kiskereskedelmi vállalat 15 000 önkiszolgáló pénztárgépet helyezett üzembe Lengyelország kis- és nagyvárosaiban, illetve településein, és ezzel a lánc üzleteinek 87%-ában, azaz több mint 3000 üzletben vannak már önkiszolgáló kasszák, üzletenként átlagosan öt készülék.
Egy önkiszolgáló kasszánál egy tranzakció lebonyolítása átlagosan körülbelül két percet vesz igénybe, ami lényegesen rövidebb idő ahhoz képest, amennyit egy vásárló egy hagyományos kasszánál eltölt.
Az eszközt használó vásárlók kosarának átlagos értéke alig több mint 46 zloty (kb. 10,50 euró) – állítja a vállalat –, amit az árucikkeket maguk beolvasó vásárlók ugyanazon fizetési eszközöket (bankkártyát, e-kódot és Moja Biedronka kártyát) használva egyenlíthetnek ki, mint a hagyományos pénztárgépeknél.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >Lengyelországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése és csökkent a munkanélküliség áprilisban
Lengyelországban a márciusi csökkenés után áprilisban erőteljesen, 2022 májusa óta…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >