Tizenöt százalékkal bővült az európai netes reklámpiac
Az internetes reklámtípusok közül a display hirdetések növekedtek a leggyorsabban tavaly (21,3 százalékkal), míg a piac korábbi katalizátora, a keresőhirdetés összesen 15,1 százalékos pluszt tudott felmutatni – derül ki az Interactive Advertising Bureau Europe által összeállított, az európai online reklámköltésről szóló elemzésben.
A netes reklámpiac összesen 15,3 százalékkal erősödött 2009-hez képest, míg a teljes európai reklámtorta csak 5 százalékkal bővült. Az online hirdetési költés elérte a 17,7 milliárd eurót 2010-ben, egy évvel korábban ez az összeg 15,3 milliárd volt.
Az európai online reklámtorta legnagyobb, 45 százalékos szeletét még mindig a keresőmarketing birtokolja – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >