Tizenöt százalékkal bővült az európai netes reklámpiac
Az internetes reklámtípusok közül a display hirdetések növekedtek a leggyorsabban tavaly (21,3 százalékkal), míg a piac korábbi katalizátora, a keresőhirdetés összesen 15,1 százalékos pluszt tudott felmutatni – derül ki az Interactive Advertising Bureau Europe által összeállított, az európai online reklámköltésről szóló elemzésben.
A netes reklámpiac összesen 15,3 százalékkal erősödött 2009-hez képest, míg a teljes európai reklámtorta csak 5 százalékkal bővült. Az online hirdetési költés elérte a 17,7 milliárd eurót 2010-ben, egy évvel korábban ez az összeg 15,3 milliárd volt.
Az európai online reklámtorta legnagyobb, 45 százalékos szeletét még mindig a keresőmarketing birtokolja – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megválasztották az Év Kerékpárosbarát Szolgáltatóját
Másodjára osztotta ki a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ) az…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >