Tizenöt százalékkal bővült az európai netes reklámpiac
Az internetes reklámtípusok közül a display hirdetések növekedtek a leggyorsabban tavaly (21,3 százalékkal), míg a piac korábbi katalizátora, a keresőhirdetés összesen 15,1 százalékos pluszt tudott felmutatni – derül ki az Interactive Advertising Bureau Europe által összeállított, az európai online reklámköltésről szóló elemzésben.
A netes reklámpiac összesen 15,3 százalékkal erősödött 2009-hez képest, míg a teljes európai reklámtorta csak 5 százalékkal bővült. Az online hirdetési költés elérte a 17,7 milliárd eurót 2010-ben, egy évvel korábban ez az összeg 15,3 milliárd volt.
Az európai online reklámtorta legnagyobb, 45 százalékos szeletét még mindig a keresőmarketing birtokolja – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >