Tizenöt százalékkal bővült az európai netes reklámpiac
Az internetes reklámtípusok közül a display hirdetések növekedtek a leggyorsabban tavaly (21,3 százalékkal), míg a piac korábbi katalizátora, a keresőhirdetés összesen 15,1 százalékos pluszt tudott felmutatni – derül ki az Interactive Advertising Bureau Europe által összeállított, az európai online reklámköltésről szóló elemzésben.
A netes reklámpiac összesen 15,3 százalékkal erősödött 2009-hez képest, míg a teljes európai reklámtorta csak 5 százalékkal bővült. Az online hirdetési költés elérte a 17,7 milliárd eurót 2010-ben, egy évvel korábban ez az összeg 15,3 milliárd volt.
Az európai online reklámtorta legnagyobb, 45 százalékos szeletét még mindig a keresőmarketing birtokolja – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >