Tizenöt százalékkal bővült az európai netes reklámpiac
Az internetes reklámtípusok közül a display hirdetések növekedtek a leggyorsabban tavaly (21,3 százalékkal), míg a piac korábbi katalizátora, a keresőhirdetés összesen 15,1 százalékos pluszt tudott felmutatni – derül ki az Interactive Advertising Bureau Europe által összeállított, az európai online reklámköltésről szóló elemzésben.
A netes reklámpiac összesen 15,3 százalékkal erősödött 2009-hez képest, míg a teljes európai reklámtorta csak 5 százalékkal bővült. Az online hirdetési költés elérte a 17,7 milliárd eurót 2010-ben, egy évvel korábban ez az összeg 15,3 milliárd volt.
Az európai online reklámtorta legnagyobb, 45 százalékos szeletét még mindig a keresőmarketing birtokolja – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >4,7%-ra emelkedett a munkanélküliségi ráta
A 2023. december és 2024. február közötti három hónapban a…
Tovább olvasom >