Tizenöt éves a SPAR áruházakban is népszerű SuperShop program
Éppen 15 évvel ezelőtt, 2000. április 15-én indult el Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programja, a SuperShop Program. Ma már nem kevesebb, mint 2,6 millió kártyabirtokos élvezi a programban való részvétel előnyeit, amelyeket a legkülönbözőbb kereskedő és szolgáltató partnerek, köztük a SPAR Magyarország áruházai nyújtanak számukra.
15 évvel ezelőtt a SuperShop Program a pontok gyűjtésével és beváltásával indult, az elmúlt másfél évtizedben azonban – a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően – különböző, vásárlói lojalitást erősítő marketing eszközök (hűség- és online kuponok, jutalompontok, mobiltelefonos pontgyűjtést és fizetést lehetővé tevő Mobiltárca szolgáltatás) összetett rendszerévé nőtte ki magát. A program lelke máig a pontgyűjtő SuperShop kártya, a kártyabirtokosok pontjai pedig saját, banki biztonságú folyószámlán gyűlnek, és korlátozás nélkül felhasználhatóak, a csaknem 800 elfogadóhelyen országszerte, vagy akár otthonról, a www.superkupon.hu folyamatosan frissülő kínálatából válogatva. A magyar háztartások több mint fele rendelkezik SuperShop kártyával, és hetente közel 1,6 millió alkalommal használják azt.
A SuperShop Program nemcsak a vásárlók, hanem a partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során ugyanis létrehozta az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a program partnerei számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisát. A kereskedelmi és szolgáltató szektorban tevékenykedő partnerek így szegmentált vásárlói csoportokat célozhatnak meg marketing stratégiáikkal, erősítve törzsvásárlóik hűségét.
A jubileumot a SuperShop Program egész évben meglepetésekkel és rendkívüli akciókkal ünnepli a SPAR áruházaiban is, azzal a céllal, hogy a SuperShop a következő 15 évben is a fogyasztók kedvenc pontgyűjtő programja legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >