Tizenöt éves a SPAR áruházakban is népszerű SuperShop program
Éppen 15 évvel ezelőtt, 2000. április 15-én indult el Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programja, a SuperShop Program. Ma már nem kevesebb, mint 2,6 millió kártyabirtokos élvezi a programban való részvétel előnyeit, amelyeket a legkülönbözőbb kereskedő és szolgáltató partnerek, köztük a SPAR Magyarország áruházai nyújtanak számukra.
15 évvel ezelőtt a SuperShop Program a pontok gyűjtésével és beváltásával indult, az elmúlt másfél évtizedben azonban – a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően – különböző, vásárlói lojalitást erősítő marketing eszközök (hűség- és online kuponok, jutalompontok, mobiltelefonos pontgyűjtést és fizetést lehetővé tevő Mobiltárca szolgáltatás) összetett rendszerévé nőtte ki magát. A program lelke máig a pontgyűjtő SuperShop kártya, a kártyabirtokosok pontjai pedig saját, banki biztonságú folyószámlán gyűlnek, és korlátozás nélkül felhasználhatóak, a csaknem 800 elfogadóhelyen országszerte, vagy akár otthonról, a www.superkupon.hu folyamatosan frissülő kínálatából válogatva. A magyar háztartások több mint fele rendelkezik SuperShop kártyával, és hetente közel 1,6 millió alkalommal használják azt.
A SuperShop Program nemcsak a vásárlók, hanem a partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során ugyanis létrehozta az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a program partnerei számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisát. A kereskedelmi és szolgáltató szektorban tevékenykedő partnerek így szegmentált vásárlói csoportokat célozhatnak meg marketing stratégiáikkal, erősítve törzsvásárlóik hűségét.
A jubileumot a SuperShop Program egész évben meglepetésekkel és rendkívüli akciókkal ünnepli a SPAR áruházaiban is, azzal a céllal, hogy a SuperShop a következő 15 évben is a fogyasztók kedvenc pontgyűjtő programja legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
15 ezren a Népligetben: a női futás örömünnepe volt a 30. ALDI Női Futógála
Az utóbbi évek legnagyobb női futóeseményét, a nők, a mozgás…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >