Tizenöt éves a SPAR áruházakban is népszerű SuperShop program
Éppen 15 évvel ezelőtt, 2000. április 15-én indult el Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programja, a SuperShop Program. Ma már nem kevesebb, mint 2,6 millió kártyabirtokos élvezi a programban való részvétel előnyeit, amelyeket a legkülönbözőbb kereskedő és szolgáltató partnerek, köztük a SPAR Magyarország áruházai nyújtanak számukra.
15 évvel ezelőtt a SuperShop Program a pontok gyűjtésével és beváltásával indult, az elmúlt másfél évtizedben azonban – a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően – különböző, vásárlói lojalitást erősítő marketing eszközök (hűség- és online kuponok, jutalompontok, mobiltelefonos pontgyűjtést és fizetést lehetővé tevő Mobiltárca szolgáltatás) összetett rendszerévé nőtte ki magát. A program lelke máig a pontgyűjtő SuperShop kártya, a kártyabirtokosok pontjai pedig saját, banki biztonságú folyószámlán gyűlnek, és korlátozás nélkül felhasználhatóak, a csaknem 800 elfogadóhelyen országszerte, vagy akár otthonról, a www.superkupon.hu folyamatosan frissülő kínálatából válogatva. A magyar háztartások több mint fele rendelkezik SuperShop kártyával, és hetente közel 1,6 millió alkalommal használják azt.
A SuperShop Program nemcsak a vásárlók, hanem a partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során ugyanis létrehozta az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a program partnerei számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisát. A kereskedelmi és szolgáltató szektorban tevékenykedő partnerek így szegmentált vásárlói csoportokat célozhatnak meg marketing stratégiáikkal, erősítve törzsvásárlóik hűségét.
A jubileumot a SuperShop Program egész évben meglepetésekkel és rendkívüli akciókkal ünnepli a SPAR áruházaiban is, azzal a céllal, hogy a SuperShop a következő 15 évben is a fogyasztók kedvenc pontgyűjtő programja legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >