Tizenöt éves a SPAR áruházakban is népszerű SuperShop program
Éppen 15 évvel ezelőtt, 2000. április 15-én indult el Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programja, a SuperShop Program. Ma már nem kevesebb, mint 2,6 millió kártyabirtokos élvezi a programban való részvétel előnyeit, amelyeket a legkülönbözőbb kereskedő és szolgáltató partnerek, köztük a SPAR Magyarország áruházai nyújtanak számukra.
15 évvel ezelőtt a SuperShop Program a pontok gyűjtésével és beváltásával indult, az elmúlt másfél évtizedben azonban – a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően – különböző, vásárlói lojalitást erősítő marketing eszközök (hűség- és online kuponok, jutalompontok, mobiltelefonos pontgyűjtést és fizetést lehetővé tevő Mobiltárca szolgáltatás) összetett rendszerévé nőtte ki magát. A program lelke máig a pontgyűjtő SuperShop kártya, a kártyabirtokosok pontjai pedig saját, banki biztonságú folyószámlán gyűlnek, és korlátozás nélkül felhasználhatóak, a csaknem 800 elfogadóhelyen országszerte, vagy akár otthonról, a www.superkupon.hu folyamatosan frissülő kínálatából válogatva. A magyar háztartások több mint fele rendelkezik SuperShop kártyával, és hetente közel 1,6 millió alkalommal használják azt.
A SuperShop Program nemcsak a vásárlók, hanem a partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során ugyanis létrehozta az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a program partnerei számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisát. A kereskedelmi és szolgáltató szektorban tevékenykedő partnerek így szegmentált vásárlói csoportokat célozhatnak meg marketing stratégiáikkal, erősítve törzsvásárlóik hűségét.
A jubileumot a SuperShop Program egész évben meglepetésekkel és rendkívüli akciókkal ünnepli a SPAR áruházaiban is, azzal a céllal, hogy a SuperShop a következő 15 évben is a fogyasztók kedvenc pontgyűjtő programja legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >