Tizenkét százalékkal nőtt a Rossmann Magyarország Kft. forgalma tavaly
A Rossmann Magyarország Kft.-nek 2016-ban 68 milliárd forint bruttó forgalma volt, 11,73 százalékkal több, mint egy évvel korábban, a magyarországi hálózat nagyjából 2,6 százalékát adja a teljes Rossmann cégcsoport árbevételének – közölte a Rossmann Magyarország Kft. kedden az MTI-vel.
A közlemény szerint a vállalat 2016-ban 20 százalékkal, közel 2 milliárd forinttal költött többet beruházásokra, mint egy évvel korábban.
A drogérialánc idén Lajosmizsén, Budapesten a Háros utcában nyitott üzleteket, valamint a szegedi és kiskunhalasi üzletét bővítette. Magyarországon első üzletét 1993 decemberében nyitotta Debrecenben, a bolthálózat legújabb, 200-dik üzletét pedig márciusban adta át a Csepel Plázában.
Tavaly több mint 10 százalékkal növelte munkavállalói számát, 2016 végén pedig összesen 1430 embert foglalkoztatott bolthálózatában és üllői központjában.
A kft. a Rossmann cégcsoport része, a vállalat első üzlete 1972-ben nyílt a németországi Hannoverben. A cég 2016-ban 8,4 milliárd euró bevételre tett szert, ami 6,3 százalékkal több, mint egy évvel korábban.
Az összesen 3627 üzlettel rendelkező drogérialánc hat országban – Németország, Lengyelország, Magyarország, Csehország, Albánia és Törökország – van jelen, több mint 50 ezer embert foglalkoztat, és jövőre mintegy 250 új drogéria nyitását tervezi.
A drogérialánc 16 ezer terméke közül 2200 sajátmárkájú, az üzleteknek pedig naponta megközelítőleg 1,7 millióan vásárlója van. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >