Tizenkét százalékkal nőtt a Rossmann Magyarország Kft. forgalma tavaly
A Rossmann Magyarország Kft.-nek 2016-ban 68 milliárd forint bruttó forgalma volt, 11,73 százalékkal több, mint egy évvel korábban, a magyarországi hálózat nagyjából 2,6 százalékát adja a teljes Rossmann cégcsoport árbevételének – közölte a Rossmann Magyarország Kft. kedden az MTI-vel.
A közlemény szerint a vállalat 2016-ban 20 százalékkal, közel 2 milliárd forinttal költött többet beruházásokra, mint egy évvel korábban.
A drogérialánc idén Lajosmizsén, Budapesten a Háros utcában nyitott üzleteket, valamint a szegedi és kiskunhalasi üzletét bővítette. Magyarországon első üzletét 1993 decemberében nyitotta Debrecenben, a bolthálózat legújabb, 200-dik üzletét pedig márciusban adta át a Csepel Plázában.
Tavaly több mint 10 százalékkal növelte munkavállalói számát, 2016 végén pedig összesen 1430 embert foglalkoztatott bolthálózatában és üllői központjában.
A kft. a Rossmann cégcsoport része, a vállalat első üzlete 1972-ben nyílt a németországi Hannoverben. A cég 2016-ban 8,4 milliárd euró bevételre tett szert, ami 6,3 százalékkal több, mint egy évvel korábban.
Az összesen 3627 üzlettel rendelkező drogérialánc hat országban – Németország, Lengyelország, Magyarország, Csehország, Albánia és Törökország – van jelen, több mint 50 ezer embert foglalkoztat, és jövőre mintegy 250 új drogéria nyitását tervezi.
A drogérialánc 16 ezer terméke közül 2200 sajátmárkájú, az üzleteknek pedig naponta megközelítőleg 1,7 millióan vásárlója van. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >