Tizenkét millió eurót ruház be az Coca-Cola HBC a visszaváltható üveggyártásba Ausztriában
A Coca-Cola HBC 12 millió eurót fektetett be egy új, nagy sebességű, visszaváltható üvegpalackozó (RGB) sorba az ausztriai Edelstalban működő üzemében.
A Coca-Cola HBC beruházását az osztrák kormány 4 millió eurós támogatással egészítette ki az italgyártók és kiskereskedők számára létrehozott, a csomagolás körforgásos gyártását lehetővé tevő alapjának részeként – közölte a vállalat.
A vállalat 29 piacán ez az első olyan új palackozósor, amely főként az on-the-go piacra és az otthoni fogyasztásra összpontosít.
A Coca-Cola HBC vezérigazgatója, Zoran Bogdanovic elmondta:
– A Coca-Cola HBC Austria már évek óta élen jár az új, fenntartható megoldások kidolgozásában, és nagy örömünkre szolgál, hogy a befektetésekre, az innovációra és a partnerségekre való összpontosításunk segít elérni a fenntarthatóbb italok előállítására vonatkozó célunkat.
Visszaváltható termékek
Az új palackozósor a 400 ml-es üvegpalackban kapható Coca-Cola és a Coca-Cola Zero Sugar üdítőkkel bővíti a Coca-Cola HBC portfóliójába tartozó visszaváltható termékek választékát.
A további újdonságok között szerepelnek a Coca-Cola, a Coca-Cola Zero Sugar, a Fanta Orange és a Sprite 1 literes visszaváltható üvegpalackjai.
A különböző szénsavas üdítőital-márkák számára kialakított univerzális 1 literes palack leegyszerűsíti a gyártást és a logisztikát, valamint csökkenti a válogatás és a visszaváltás logisztikai terheit – jegyezte meg a vállalat.
A csomagolás a Coca-Cola HBC teljes ellátási láncában a Scope 3 kibocsátás 34%-át adja, és a vállalat CO2-kibocsátás-csökkentési stratégiájának lényeges eleme.
Kapcsolódó cikkeink
Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >AM: a sikeres mezőgazdaság alapja a fenntartható élelmiszeripar
Magyarországon a mezőgazdaságnak mindig is erős kultúrája volt, mára pedig…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: szeptemberben 3,0 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
Szeptemberben a fogyasztói árak átlagosan 3,0 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Újabb üzletet nyitott Szegeden a PENNY
Október 10-én Csongrád-Csanád vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >Adományozással ünnepli 100. áruházának nyitását a JYSK Magyarország
Október végén Debrecenben nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >