Tizenkét millió eurót ruház be az Coca-Cola HBC a visszaváltható üveggyártásba Ausztriában
A Coca-Cola HBC 12 millió eurót fektetett be egy új, nagy sebességű, visszaváltható üvegpalackozó (RGB) sorba az ausztriai Edelstalban működő üzemében.
A Coca-Cola HBC beruházását az osztrák kormány 4 millió eurós támogatással egészítette ki az italgyártók és kiskereskedők számára létrehozott, a csomagolás körforgásos gyártását lehetővé tevő alapjának részeként – közölte a vállalat.
A vállalat 29 piacán ez az első olyan új palackozósor, amely főként az on-the-go piacra és az otthoni fogyasztásra összpontosít.
A Coca-Cola HBC vezérigazgatója, Zoran Bogdanovic elmondta:
– A Coca-Cola HBC Austria már évek óta élen jár az új, fenntartható megoldások kidolgozásában, és nagy örömünkre szolgál, hogy a befektetésekre, az innovációra és a partnerségekre való összpontosításunk segít elérni a fenntarthatóbb italok előállítására vonatkozó célunkat.
Visszaváltható termékek
Az új palackozósor a 400 ml-es üvegpalackban kapható Coca-Cola és a Coca-Cola Zero Sugar üdítőkkel bővíti a Coca-Cola HBC portfóliójába tartozó visszaváltható termékek választékát.
A további újdonságok között szerepelnek a Coca-Cola, a Coca-Cola Zero Sugar, a Fanta Orange és a Sprite 1 literes visszaváltható üvegpalackjai.
A különböző szénsavas üdítőital-márkák számára kialakított univerzális 1 literes palack leegyszerűsíti a gyártást és a logisztikát, valamint csökkenti a válogatás és a visszaváltás logisztikai terheit – jegyezte meg a vállalat.
A csomagolás a Coca-Cola HBC teljes ellátási láncában a Scope 3 kibocsátás 34%-át adja, és a vállalat CO2-kibocsátás-csökkentési stratégiájának lényeges eleme.
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >Publikálta fenntarthatósági jelentését az OPUS GLOBAL Nyrt.
Immár harmadik fenntarthatósági jelentését tette közzé az OPUS GLOBAL Nyrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >