Tizenkét millió eurót ruház be az Coca-Cola HBC a visszaváltható üveggyártásba Ausztriában
A Coca-Cola HBC 12 millió eurót fektetett be egy új, nagy sebességű, visszaváltható üvegpalackozó (RGB) sorba az ausztriai Edelstalban működő üzemében.
A Coca-Cola HBC beruházását az osztrák kormány 4 millió eurós támogatással egészítette ki az italgyártók és kiskereskedők számára létrehozott, a csomagolás körforgásos gyártását lehetővé tevő alapjának részeként – közölte a vállalat.
A vállalat 29 piacán ez az első olyan új palackozósor, amely főként az on-the-go piacra és az otthoni fogyasztásra összpontosít.
A Coca-Cola HBC vezérigazgatója, Zoran Bogdanovic elmondta:
– A Coca-Cola HBC Austria már évek óta élen jár az új, fenntartható megoldások kidolgozásában, és nagy örömünkre szolgál, hogy a befektetésekre, az innovációra és a partnerségekre való összpontosításunk segít elérni a fenntarthatóbb italok előállítására vonatkozó célunkat.
Visszaváltható termékek
Az új palackozósor a 400 ml-es üvegpalackban kapható Coca-Cola és a Coca-Cola Zero Sugar üdítőkkel bővíti a Coca-Cola HBC portfóliójába tartozó visszaváltható termékek választékát.
A további újdonságok között szerepelnek a Coca-Cola, a Coca-Cola Zero Sugar, a Fanta Orange és a Sprite 1 literes visszaváltható üvegpalackjai.
A különböző szénsavas üdítőital-márkák számára kialakított univerzális 1 literes palack leegyszerűsíti a gyártást és a logisztikát, valamint csökkenti a válogatás és a visszaváltás logisztikai terheit – jegyezte meg a vállalat.
A csomagolás a Coca-Cola HBC teljes ellátási láncában a Scope 3 kibocsátás 34%-át adja, és a vállalat CO2-kibocsátás-csökkentési stratégiájának lényeges eleme.
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >KPMG: a magyarországi nagyvállalatok 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági jelentést
A legnagyobb 100 magyarországi nagyvállalat 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >