Tizenkét magyar vállalkozás részvételével indul az AGRA mezőgazdasági vásár
Tizenkét magyar cégnek biztosít részvételi lehetőséget a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. az idei AGRA Nemzetközi Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Vásáron – közölte a CED az MTI-vel.
A szlovéniai Gornja Radgona városban szombaton kezdődő hatnapos rendezvényen a CED társszervezésében szakmai fórumot és üzleti találkozókat is tartanak. A szakmai fórum témája a Magyarországon megrendezésre kerülő Vadászati és Természeti Világkiállítás mellett a fenntartható vadgazdálkodás, illetve az ahhoz kapcsolódó együttműködések feltérképezése.
A CED és a Podravje-Maribor Regionális Fejlesztési Ügynökség közös szervezésében megvalósuló Innováció és digitalizáció az agrár-élelmiszeripari ágazatban B2B (business-to-business) tárgyalásokkal egybekötött online fórum keretében pedig célzott találkozókra, konkrét üzletkötésekre nyílik lehetősége a részt vevő magyar cégeknek.
A kollektív nemzeti standon kiállító 12 cég a mezőgazdaság és élelmiszeripar számos szegmensét lefedi, így bemutatnak egyebek mellett hántoló- és magtisztító gépeket, speciális talajlazító eszközöket, mezőgazdasági pótkocsikat, valamint fagylaltgépeket, méhészeti eszközöket.
Csík László, a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. ügyvezetője a közlemény szerint elmondta, hogy a rendezvényt minden évben nagy érdeklődés övezi a magyar cégek körében, hiszen a tapasztalatok szerint a részt vevő vállalkozások jellemzően több százezer eurónyi közvetlen, vagy közvetett ügyletet könyvelnek el a kiállítási részvételnek köszönhetően. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Határon átnyúló gazdaságfejlesztési pályázatot hirdet a CED
A Gazdaságvédelmi Akcióterv keretében 25 milliárd forintos keretösszeggel, határon átnyúló…
Tovább olvasom >Kárpát EXPOrt: gazdaságfejlesztés határok nélkül
A CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. és a HEPA…
Tovább olvasom >Rekordszámú magyarországi cég mutatkozott be az aradi Agromalim szakkiállításon
Rekordszámú, összesen huszonkét magyarországi partnerének biztosított bemutatkozási lehetőséget a CED…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >