Tizenhat üzletet nyit a Banco Fresco Olaszországban
Az olaszországi frissáru-forgalmazó Banco Fresco az idei évben hat, 2022-ben további tíz üzlet megnyitását tervezi, 2023-ra pedig kétszeresére kívánja bővíteni hálózatát. A nagyratörő tervet sikeres teszt előzte meg a Piedmont régióban, ahol a cég két üzletet nyitott Torinóban és Beinascóban.
A 2017-ben alakult vállalat mintegy 3250 frissáru cikkelemet kínál. Az elsősorban kínált zöldség és gyümölcs mellett, amely a cég környezetvédelem melletti elkötelezettsége okán kizárólag lédig formában kapható, megtalálhatók a választékban hazai és külföldről beszerzett sajtok és tejtermékek, hús- és csemegeáru, hal, valamint az El Pan pékséggel együttműködésben pékáru. Minden egység helyet ad egy El Pan pékség-kávézónak is, ahol különböző kiszerelésű kenyerek, pizzák és focacciák, valamint péksütemények, forró italok és aperitifek rendelhetők.
A kereskedelmi lánc célja újraalkotni a régmúlt olasz helyi piacainak tipikus hangulatát a modern kereskedelem jellemzőivel ötvözve. Az üzleti modell hasonlít a Denis Dumont alapította francia Grand Frais-re.
Kapcsolódó cikkeink
330 millió eurót költ a Gruppo Selex üzleteire 2020-ban
Az olasz Gruppo Selex 330 millió eurót tervez költeni 2020-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban 12,6 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi üzletek forgalma
2023. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene – jelentős bázishatás mellett…
Tovább olvasom >Suppan: a mélyponton túl lehet a kiskereskedelmi szektor
Áprilisban a várakozásoktól elmaradva a nyers adatok szerint 13,6%-kal, míg…
Tovább olvasom >K&H: Nehezen bírják a kétszámjegyű inflációt a vállalatok
Megviseli a nagyvállalatokat a 20 százalék feletti infláció, 10-ből 9…
Tovább olvasom >