Tizenhárom millió dollárból korszerűsíti Georgia-i üzemét az Anheuser-Busch
A cartersville-i telephelyen végrehajtott beruházás eredményeként a vállalat a sörökön és a kézműves termékeken túlmenően növeli a hard seltzerek és az RTD-koktélok gyártását.
Az AB InBevhez tartozó Anheuser-Busch idén 13 millió dollárt költött beruházásokra az Atlantától mintegy 45 mérföldre északnyugatra fekvő Cartersville-i sörfőzdében.
A beruházásokkal a vállalat tovább erősíti a sörgyárban a sörön és a kézműves termékeken túlmenően az egyéb italok előállítását, valamint korszerűsíti az infrastruktúrát és a berendezéseket, amelyekkel a létesítmény hosszú távon fenntarthatóvá válik.
Míg az Anheuser-Busch a legtöbb figyelmet az olyan sörök révén kapja, mint a Bud Light és a Michelob Ultra, jövőképének egyre fontosabb részét képezi kézműves üzletága és a sörön túli egyéb termékeket tartalmazó portfóliója, melyben megtalálható a Kona Big Wave, valamint a hard seltzerek, a dobozos borok és az RTD-koktélok. A Cartersville-i beruházással a sörgyártó képes lesz kielégíteni a jövőben ezen italok iránt várhatóan növekvő fogyasztói keresletet.
A termelés mellett a 13 millió dolláros beruházás az energiarendszer korszerűsítésére is irányul, amely növeli a hatékonyságot és mérsékli az energiahordozók felhasználását.
Az élelmiszer- és italgyártók új, illetve meglévő létesítményekbe történő beruházásainak egyik fő célja a költségcsökkentés mellett sokszor a környezeti lábnyom mérséklése. A közelmúltban a PepsiCo, a Cargill és a Kraft Heinz jelentett be zöld célokat megfogalmazó projekteket.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >Kisebbségi részesedés eladását fontolgatja a Capri-Sun
A svájci központú cégcsoport a hírek szerint több mint 500…
Tovább olvasom >Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >