Tizenhárom millió dollárból korszerűsíti Georgia-i üzemét az Anheuser-Busch
A cartersville-i telephelyen végrehajtott beruházás eredményeként a vállalat a sörökön és a kézműves termékeken túlmenően növeli a hard seltzerek és az RTD-koktélok gyártását.
Az AB InBevhez tartozó Anheuser-Busch idén 13 millió dollárt költött beruházásokra az Atlantától mintegy 45 mérföldre északnyugatra fekvő Cartersville-i sörfőzdében.
A beruházásokkal a vállalat tovább erősíti a sörgyárban a sörön és a kézműves termékeken túlmenően az egyéb italok előállítását, valamint korszerűsíti az infrastruktúrát és a berendezéseket, amelyekkel a létesítmény hosszú távon fenntarthatóvá válik.
Míg az Anheuser-Busch a legtöbb figyelmet az olyan sörök révén kapja, mint a Bud Light és a Michelob Ultra, jövőképének egyre fontosabb részét képezi kézműves üzletága és a sörön túli egyéb termékeket tartalmazó portfóliója, melyben megtalálható a Kona Big Wave, valamint a hard seltzerek, a dobozos borok és az RTD-koktélok. A Cartersville-i beruházással a sörgyártó képes lesz kielégíteni a jövőben ezen italok iránt várhatóan növekvő fogyasztói keresletet.
A termelés mellett a 13 millió dolláros beruházás az energiarendszer korszerűsítésére is irányul, amely növeli a hatékonyságot és mérsékli az energiahordozók felhasználását.
Az élelmiszer- és italgyártók új, illetve meglévő létesítményekbe történő beruházásainak egyik fő célja a költségcsökkentés mellett sokszor a környezeti lábnyom mérséklése. A közelmúltban a PepsiCo, a Cargill és a Kraft Heinz jelentett be zöld célokat megfogalmazó projekteket.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >