Tizenhárom millió dollárból korszerűsíti Georgia-i üzemét az Anheuser-Busch
A cartersville-i telephelyen végrehajtott beruházás eredményeként a vállalat a sörökön és a kézműves termékeken túlmenően növeli a hard seltzerek és az RTD-koktélok gyártását.
Az AB InBevhez tartozó Anheuser-Busch idén 13 millió dollárt költött beruházásokra az Atlantától mintegy 45 mérföldre északnyugatra fekvő Cartersville-i sörfőzdében.
A beruházásokkal a vállalat tovább erősíti a sörgyárban a sörön és a kézműves termékeken túlmenően az egyéb italok előállítását, valamint korszerűsíti az infrastruktúrát és a berendezéseket, amelyekkel a létesítmény hosszú távon fenntarthatóvá válik.
Míg az Anheuser-Busch a legtöbb figyelmet az olyan sörök révén kapja, mint a Bud Light és a Michelob Ultra, jövőképének egyre fontosabb részét képezi kézműves üzletága és a sörön túli egyéb termékeket tartalmazó portfóliója, melyben megtalálható a Kona Big Wave, valamint a hard seltzerek, a dobozos borok és az RTD-koktélok. A Cartersville-i beruházással a sörgyártó képes lesz kielégíteni a jövőben ezen italok iránt várhatóan növekvő fogyasztói keresletet.
A termelés mellett a 13 millió dolláros beruházás az energiarendszer korszerűsítésére is irányul, amely növeli a hatékonyságot és mérsékli az energiahordozók felhasználását.
Az élelmiszer- és italgyártók új, illetve meglévő létesítményekbe történő beruházásainak egyik fő célja a költségcsökkentés mellett sokszor a környezeti lábnyom mérséklése. A közelmúltban a PepsiCo, a Cargill és a Kraft Heinz jelentett be zöld célokat megfogalmazó projekteket.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >A Kraft Heinz korábbi vezetője lett a JDE Peet új vezérigazgatója
A holland tea- és kávégyártó JDE Peet’s a Kraft Heinz…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >