Tizenhárom millió dollárból korszerűsíti Georgia-i üzemét az Anheuser-Busch
A cartersville-i telephelyen végrehajtott beruházás eredményeként a vállalat a sörökön és a kézműves termékeken túlmenően növeli a hard seltzerek és az RTD-koktélok gyártását.
Az AB InBevhez tartozó Anheuser-Busch idén 13 millió dollárt költött beruházásokra az Atlantától mintegy 45 mérföldre északnyugatra fekvő Cartersville-i sörfőzdében.
A beruházásokkal a vállalat tovább erősíti a sörgyárban a sörön és a kézműves termékeken túlmenően az egyéb italok előállítását, valamint korszerűsíti az infrastruktúrát és a berendezéseket, amelyekkel a létesítmény hosszú távon fenntarthatóvá válik.
Míg az Anheuser-Busch a legtöbb figyelmet az olyan sörök révén kapja, mint a Bud Light és a Michelob Ultra, jövőképének egyre fontosabb részét képezi kézműves üzletága és a sörön túli egyéb termékeket tartalmazó portfóliója, melyben megtalálható a Kona Big Wave, valamint a hard seltzerek, a dobozos borok és az RTD-koktélok. A Cartersville-i beruházással a sörgyártó képes lesz kielégíteni a jövőben ezen italok iránt várhatóan növekvő fogyasztói keresletet.
A termelés mellett a 13 millió dolláros beruházás az energiarendszer korszerűsítésére is irányul, amely növeli a hatékonyságot és mérsékli az energiahordozók felhasználását.
Az élelmiszer- és italgyártók új, illetve meglévő létesítményekbe történő beruházásainak egyik fő célja a költségcsökkentés mellett sokszor a környezeti lábnyom mérséklése. A közelmúltban a PepsiCo, a Cargill és a Kraft Heinz jelentett be zöld célokat megfogalmazó projekteket.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >