Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik – állapította meg a Shopee Malaysia felmérése
A Z-generációs vásárlók 60%-a az olyan platformokat helyezi előtérbe, amelyek egyszerű keresési lehetőséget, összehasonlítási funkciókat és megbízható értékeléseket kínálnak – derül ki a Shopee „Engaging Generation Z Shoppers in the Digital Era” című felméréséből.
A jelentés rámutatott, hogy a Z-generációs vásárlók 30%-a stratégiailag tervezi meg a vásárlását, és a termékek több mint 70%-a több mint egy napig a kosarában marad a hosszas kutatás miatt.
Ami a fizetési élményt illeti, 60%-uk az olyan felhasználói élményelemeket részesíti előnyben, mint például a termékkészlet-feltöltésről szóló emlékeztetők, a villámáras ajánlatok és kuponok használata. Eközben 40% a hatékony szállítási szolgáltatásokra figyel.
Az értékmaximalizálás tekintetében a válaszadók 83%-át az ingyenes szállítás, a versenyképes árképzés, a vonzó promóciók, kedvezmények és kuponok motiválják. A termék minősége másodlagos szempontként jelent meg e demográfiai csoportban.
A Z-generációs fogyasztók több mint 75%-a vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik, gyakran keresnek rá a felhasználók és szakértők véleményére, csevegnek az eladókkal chat-en keresztül, összehasonlítják a különböző márkák hasonló termékeit, és a Shopee Live és a Shopee Video segítségével tájékozódnak a termékekről és döntenek.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
A STEM érdeklődésű Z-generációs fiatalok határozott elképzelésekkel lépnek be a munka világába egy új kutatás szerint
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok,…
Tovább olvasom >Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >