Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik – állapította meg a Shopee Malaysia felmérése
A Z-generációs vásárlók 60%-a az olyan platformokat helyezi előtérbe, amelyek egyszerű keresési lehetőséget, összehasonlítási funkciókat és megbízható értékeléseket kínálnak – derül ki a Shopee „Engaging Generation Z Shoppers in the Digital Era” című felméréséből.
A jelentés rámutatott, hogy a Z-generációs vásárlók 30%-a stratégiailag tervezi meg a vásárlását, és a termékek több mint 70%-a több mint egy napig a kosarában marad a hosszas kutatás miatt.
Ami a fizetési élményt illeti, 60%-uk az olyan felhasználói élményelemeket részesíti előnyben, mint például a termékkészlet-feltöltésről szóló emlékeztetők, a villámáras ajánlatok és kuponok használata. Eközben 40% a hatékony szállítási szolgáltatásokra figyel.
Az értékmaximalizálás tekintetében a válaszadók 83%-át az ingyenes szállítás, a versenyképes árképzés, a vonzó promóciók, kedvezmények és kuponok motiválják. A termék minősége másodlagos szempontként jelent meg e demográfiai csoportban.
A Z-generációs fogyasztók több mint 75%-a vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik, gyakran keresnek rá a felhasználók és szakértők véleményére, csevegnek az eladókkal chat-en keresztül, összehasonlítják a különböző márkák hasonló termékeit, és a Shopee Live és a Shopee Video segítségével tájékozódnak a termékekről és döntenek.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A jövőt formáló női vezetők – egyre meghatározóbbak az üzleti világban
A nők szerepe a gazdaságban évről évre erősödik, és ezt…
Tovább olvasom >Megjelent Magyarország legátfogóbb Z generációs kutatása
A Diverzum, a Quantum Digitális Diákszövetkezet, Steigervald Krisztián (SteiGen) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >