Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik – állapította meg a Shopee Malaysia felmérése
A Z-generációs vásárlók 60%-a az olyan platformokat helyezi előtérbe, amelyek egyszerű keresési lehetőséget, összehasonlítási funkciókat és megbízható értékeléseket kínálnak – derül ki a Shopee „Engaging Generation Z Shoppers in the Digital Era” című felméréséből.
A jelentés rámutatott, hogy a Z-generációs vásárlók 30%-a stratégiailag tervezi meg a vásárlását, és a termékek több mint 70%-a több mint egy napig a kosarában marad a hosszas kutatás miatt.
Ami a fizetési élményt illeti, 60%-uk az olyan felhasználói élményelemeket részesíti előnyben, mint például a termékkészlet-feltöltésről szóló emlékeztetők, a villámáras ajánlatok és kuponok használata. Eközben 40% a hatékony szállítási szolgáltatásokra figyel.
Az értékmaximalizálás tekintetében a válaszadók 83%-át az ingyenes szállítás, a versenyképes árképzés, a vonzó promóciók, kedvezmények és kuponok motiválják. A termék minősége másodlagos szempontként jelent meg e demográfiai csoportban.
A Z-generációs fogyasztók több mint 75%-a vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik, gyakran keresnek rá a felhasználók és szakértők véleményére, csevegnek az eladókkal chat-en keresztül, összehasonlítják a különböző márkák hasonló termékeit, és a Shopee Live és a Shopee Video segítségével tájékozódnak a termékekről és döntenek.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >