Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik – állapította meg a Shopee Malaysia felmérése
A Z-generációs vásárlók 60%-a az olyan platformokat helyezi előtérbe, amelyek egyszerű keresési lehetőséget, összehasonlítási funkciókat és megbízható értékeléseket kínálnak – derül ki a Shopee „Engaging Generation Z Shoppers in the Digital Era” című felméréséből.
A jelentés rámutatott, hogy a Z-generációs vásárlók 30%-a stratégiailag tervezi meg a vásárlását, és a termékek több mint 70%-a több mint egy napig a kosarában marad a hosszas kutatás miatt.
Ami a fizetési élményt illeti, 60%-uk az olyan felhasználói élményelemeket részesíti előnyben, mint például a termékkészlet-feltöltésről szóló emlékeztetők, a villámáras ajánlatok és kuponok használata. Eközben 40% a hatékony szállítási szolgáltatásokra figyel.
Az értékmaximalizálás tekintetében a válaszadók 83%-át az ingyenes szállítás, a versenyképes árképzés, a vonzó promóciók, kedvezmények és kuponok motiválják. A termék minősége másodlagos szempontként jelent meg e demográfiai csoportban.
A Z-generációs fogyasztók több mint 75%-a vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik, gyakran keresnek rá a felhasználók és szakértők véleményére, csevegnek az eladókkal chat-en keresztül, összehasonlítják a különböző márkák hasonló termékeit, és a Shopee Live és a Shopee Video segítségével tájékozódnak a termékekről és döntenek.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >