Tíz víz íz a Tesco-tól
Tombol a nyár, a hőmérő higanyszála gyakran eléri a 30 Celsius-fokot. A rekkenő hőséget legszívesebben a vízparton, vagy egy hűvös szobában vészelnénk át. Bármelyik megoldást is választjuk, fontos, hogy gondoskodjunk a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelről is. A Tesco tízféle izgalmas gyümölcsízben kapható Aquafruct ásványvizével változatosan és környezettudatosan frissülhetünk fel!
A Tesco sajátmárkás ásványvizei kivétel nélkül az albertirsai Aquarius kútból nyert, közel 30 000 évvel ezelőtt keletkezett kristálytiszta vízkészletéből származnak. Ez a tisztaság az alapja az Aquafruct ízesített vizeknek is. Szinte érezzük a jégkorszak hidegét, ahogy a szénsavas víz kellemes, hűsítő erejét ötvözik a fantasztikus gyümölcsízzel. A tíz íz közül mindenki megtalálhatja a kedvencét. A hagyományosabb ízek kedvelőit az erdei gyümölcsös, citrom, málna, őszibarack-kajszibarack, vagy a bodza ízű ásványvizek hűsíthetik. Az egzotikus és különleges ízek iránt rajongókat pedig a mangó-maracuja, citrom-levendula, mangó-menta-alma, limetta-gyömbér-licsi vagy a bazsalikom-eper ízű vizek frissíthetik majd fel. A kiürült Recy-Pet palackokat az áruházlánc hipermarketeiben darabonként egy forintért vissza is veszik, és gondoskodnak újrahasznosításukról.
A Tesco 1,5 literes sajátmárkás ásványvizeinek, ízesített vizeinek és üdítőinek csomagolása visszagyűjtött PET palackból készül, egyedülálló újrahasznosítási eljárással. A palackokon található virág formájú Recy-Pet logó jelzi, hogy választásunkkal nem csak a saját egészségünkről gondoskodunk, de környezetünkre is odafigyelünk. A másfél literes Tesco Aquafruct ízesített ásványvizek 109 Ft-tól kaphatók az áruházakban.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >