Tíz víz íz a Tesco-tól
Tombol a nyár, a hőmérő higanyszála gyakran eléri a 30 Celsius-fokot. A rekkenő hőséget legszívesebben a vízparton, vagy egy hűvös szobában vészelnénk át. Bármelyik megoldást is választjuk, fontos, hogy gondoskodjunk a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelről is. A Tesco tízféle izgalmas gyümölcsízben kapható Aquafruct ásványvizével változatosan és környezettudatosan frissülhetünk fel!
A Tesco sajátmárkás ásványvizei kivétel nélkül az albertirsai Aquarius kútból nyert, közel 30 000 évvel ezelőtt keletkezett kristálytiszta vízkészletéből származnak. Ez a tisztaság az alapja az Aquafruct ízesített vizeknek is. Szinte érezzük a jégkorszak hidegét, ahogy a szénsavas víz kellemes, hűsítő erejét ötvözik a fantasztikus gyümölcsízzel. A tíz íz közül mindenki megtalálhatja a kedvencét. A hagyományosabb ízek kedvelőit az erdei gyümölcsös, citrom, málna, őszibarack-kajszibarack, vagy a bodza ízű ásványvizek hűsíthetik. Az egzotikus és különleges ízek iránt rajongókat pedig a mangó-maracuja, citrom-levendula, mangó-menta-alma, limetta-gyömbér-licsi vagy a bazsalikom-eper ízű vizek frissíthetik majd fel. A kiürült Recy-Pet palackokat az áruházlánc hipermarketeiben darabonként egy forintért vissza is veszik, és gondoskodnak újrahasznosításukról.
A Tesco 1,5 literes sajátmárkás ásványvizeinek, ízesített vizeinek és üdítőinek csomagolása visszagyűjtött PET palackból készül, egyedülálló újrahasznosítási eljárással. A palackokon található virág formájú Recy-Pet logó jelzi, hogy választásunkkal nem csak a saját egészségünkről gondoskodunk, de környezetünkre is odafigyelünk. A másfél literes Tesco Aquafruct ízesített ásványvizek 109 Ft-tól kaphatók az áruházakban.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >