Tíz víz íz a Tesco-tól
Tombol a nyár, a hőmérő higanyszála gyakran eléri a 30 Celsius-fokot. A rekkenő hőséget legszívesebben a vízparton, vagy egy hűvös szobában vészelnénk át. Bármelyik megoldást is választjuk, fontos, hogy gondoskodjunk a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelről is. A Tesco tízféle izgalmas gyümölcsízben kapható Aquafruct ásványvizével változatosan és környezettudatosan frissülhetünk fel!
A Tesco sajátmárkás ásványvizei kivétel nélkül az albertirsai Aquarius kútból nyert, közel 30 000 évvel ezelőtt keletkezett kristálytiszta vízkészletéből származnak. Ez a tisztaság az alapja az Aquafruct ízesített vizeknek is. Szinte érezzük a jégkorszak hidegét, ahogy a szénsavas víz kellemes, hűsítő erejét ötvözik a fantasztikus gyümölcsízzel. A tíz íz közül mindenki megtalálhatja a kedvencét. A hagyományosabb ízek kedvelőit az erdei gyümölcsös, citrom, málna, őszibarack-kajszibarack, vagy a bodza ízű ásványvizek hűsíthetik. Az egzotikus és különleges ízek iránt rajongókat pedig a mangó-maracuja, citrom-levendula, mangó-menta-alma, limetta-gyömbér-licsi vagy a bazsalikom-eper ízű vizek frissíthetik majd fel. A kiürült Recy-Pet palackokat az áruházlánc hipermarketeiben darabonként egy forintért vissza is veszik, és gondoskodnak újrahasznosításukról.
A Tesco 1,5 literes sajátmárkás ásványvizeinek, ízesített vizeinek és üdítőinek csomagolása visszagyűjtött PET palackból készül, egyedülálló újrahasznosítási eljárással. A palackokon található virág formájú Recy-Pet logó jelzi, hogy választásunkkal nem csak a saját egészségünkről gondoskodunk, de környezetünkre is odafigyelünk. A másfél literes Tesco Aquafruct ízesített ásványvizek 109 Ft-tól kaphatók az áruházakban.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >NAV: több száz liter alkoholt rejtett bútorok közé egy román sofőr, akit az M43-as autópályán ellenőriztek
Több száz liter alkoholt rejtett bútorok közé az a román…
Tovább olvasom >