Tíz víz íz a Tesco-tól
Tombol a nyár, a hőmérő higanyszála gyakran eléri a 30 Celsius-fokot. A rekkenő hőséget legszívesebben a vízparton, vagy egy hűvös szobában vészelnénk át. Bármelyik megoldást is választjuk, fontos, hogy gondoskodjunk a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelről is. A Tesco tízféle izgalmas gyümölcsízben kapható Aquafruct ásványvizével változatosan és környezettudatosan frissülhetünk fel!
A Tesco sajátmárkás ásványvizei kivétel nélkül az albertirsai Aquarius kútból nyert, közel 30 000 évvel ezelőtt keletkezett kristálytiszta vízkészletéből származnak. Ez a tisztaság az alapja az Aquafruct ízesített vizeknek is. Szinte érezzük a jégkorszak hidegét, ahogy a szénsavas víz kellemes, hűsítő erejét ötvözik a fantasztikus gyümölcsízzel. A tíz íz közül mindenki megtalálhatja a kedvencét. A hagyományosabb ízek kedvelőit az erdei gyümölcsös, citrom, málna, őszibarack-kajszibarack, vagy a bodza ízű ásványvizek hűsíthetik. Az egzotikus és különleges ízek iránt rajongókat pedig a mangó-maracuja, citrom-levendula, mangó-menta-alma, limetta-gyömbér-licsi vagy a bazsalikom-eper ízű vizek frissíthetik majd fel. A kiürült Recy-Pet palackokat az áruházlánc hipermarketeiben darabonként egy forintért vissza is veszik, és gondoskodnak újrahasznosításukról.
A Tesco 1,5 literes sajátmárkás ásványvizeinek, ízesített vizeinek és üdítőinek csomagolása visszagyűjtött PET palackból készül, egyedülálló újrahasznosítási eljárással. A palackokon található virág formájú Recy-Pet logó jelzi, hogy választásunkkal nem csak a saját egészségünkről gondoskodunk, de környezetünkre is odafigyelünk. A másfél literes Tesco Aquafruct ízesített ásványvizek 109 Ft-tól kaphatók az áruházakban.
Kapcsolódó cikkeink
Rengeteg magyar menekül a plázákba a hőség elől – kutatás
A légkondicionáló használatát és a könnyű ruházatot tartják a leghatékonyabb…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >