Tíz víz íz a Tesco-tól
Tombol a nyár, a hőmérő higanyszála gyakran eléri a 30 Celsius-fokot. A rekkenő hőséget legszívesebben a vízparton, vagy egy hűvös szobában vészelnénk át. Bármelyik megoldást is választjuk, fontos, hogy gondoskodjunk a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelről is. A Tesco tízféle izgalmas gyümölcsízben kapható Aquafruct ásványvizével változatosan és környezettudatosan frissülhetünk fel!
A Tesco sajátmárkás ásványvizei kivétel nélkül az albertirsai Aquarius kútból nyert, közel 30 000 évvel ezelőtt keletkezett kristálytiszta vízkészletéből származnak. Ez a tisztaság az alapja az Aquafruct ízesített vizeknek is. Szinte érezzük a jégkorszak hidegét, ahogy a szénsavas víz kellemes, hűsítő erejét ötvözik a fantasztikus gyümölcsízzel. A tíz íz közül mindenki megtalálhatja a kedvencét. A hagyományosabb ízek kedvelőit az erdei gyümölcsös, citrom, málna, őszibarack-kajszibarack, vagy a bodza ízű ásványvizek hűsíthetik. Az egzotikus és különleges ízek iránt rajongókat pedig a mangó-maracuja, citrom-levendula, mangó-menta-alma, limetta-gyömbér-licsi vagy a bazsalikom-eper ízű vizek frissíthetik majd fel. A kiürült Recy-Pet palackokat az áruházlánc hipermarketeiben darabonként egy forintért vissza is veszik, és gondoskodnak újrahasznosításukról.
A Tesco 1,5 literes sajátmárkás ásványvizeinek, ízesített vizeinek és üdítőinek csomagolása visszagyűjtött PET palackból készül, egyedülálló újrahasznosítási eljárással. A palackokon található virág formájú Recy-Pet logó jelzi, hogy választásunkkal nem csak a saját egészségünkről gondoskodunk, de környezetünkre is odafigyelünk. A másfél literes Tesco Aquafruct ízesített ásványvizek 109 Ft-tól kaphatók az áruházakban.
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >